Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 23. november 2010 #1 Skrevet 23. november 2010 http://www.fertilityfriend.com/ttc/index.php
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 23. november 2010 Forfatter #2 Skrevet 23. november 2010 hm, den linken gikk ikke.. hvordan viser jeg dere den? hehe
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 23. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2010 http://www.fertilityfriend.com/ttc/chartgraph_module.php?d=2010-10-25&mode=p&ts=1290497953 denne da?
Gjest Skrevet 23. november 2010 #5 Skrevet 23. november 2010 Gå på Home Page Settings og velg Get Sharing Code Da tror jeg det skal funke.
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 23. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 23. november 2010 Takk skal du ha, fikk det omsider til.. her: http://www.fertilityfriend.com/home/322fbb nå ser du? Tror du det er EL ? har ikke plottet inn tempen rett etter mens som du ser Ikke lenge sia jeg begynnte
Gjest Skrevet 23. november 2010 #7 Skrevet 23. november 2010 Jeg har ikke peiling desverre. Laget et lignende innlegg i går faktisk. Men tror kanskje du har alt for få temper inne til å kunne se noe mønster. Her er forresten min: http://www.fertilityfriend.com/home/323423 Så har ikke kommet så mye lenger enn deg
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 23. november 2010 Forfatter #8 Skrevet 23. november 2010 Ja såg det, fikk inspirasjon til din tråd skjønner du, for jeg og har nettopp begynnt.. men jeg tror at jeg bruker å ha temp på mindre enn 36,12 til vanlig.. så lurer på om det er EL dette Du får vel EL ganske snart sikkert
Gjest Skrevet 23. november 2010 #9 Skrevet 23. november 2010 Da så, hihi. Tenk å være til inspirasjon Er jo godt mulig du har hatt el. Var jo et skikkelig hopp på kurven din. Krysser fingrene for det. Håper jo på el her også men tror det egentlig ikke. Er rimelig innstilt på å måtte ha litt hjelp for å få ting i gang igjen her. Aarhh! Dumme cyster! (<- nok en gang) Så for min del temper jeg for å bevise at det faktisk ikke skjer noe. Forbereder meg til legetime som om jeg skulle i retten eller noe
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 23. november 2010 Forfatter #10 Skrevet 23. november 2010 Jo det var jo det Men mistenker for kort lutealfase, vi får se hvordan det går.. jeg og tenker litt på det med legen For med en jeg var sammen med før han jeg fikk barn med, så brukte jeg ingen prev i 1,5 år uten å bli gravid... og da var mensen min veldig veldig ustabil i 1,5 år.. men var vel etter pilleslutt. men 1,5 år liksom... Så da tenkte jeg at jeg kansje ikke kunne bli gravid av en eller annen grunn. så ble det byttet partner i mellomtiden (ikke pgav det selvfølgelig) så da etter 4-5 mnd . ops... gravid og da hadde jeg faktisk mensen på dagen hver 28 dag de 5 mnd før jeg ble gravid!. Men nå ser det ut til at den begynner å klusse igjen.. kansje litt seine EL'er. men heldigvis er det ikke så mye kluss som før da Så håper på at det går greit alikevel. Men jeg har allefall noe å vise legen om jeg skulle ha for kort lutelfase eller andre problemer:P Lure på hvor mange slike sykluser legen forventer at vi skal vise jeg da? har du noe peiling på det? Og håper virkelig at du får EL strax, at du tar feil og slipper å forberede til "retten"
Gjest Skrevet 23. november 2010 #11 Skrevet 23. november 2010 Nei jeg vet ikke hvor mange som trengs. Nå vet jo jeg at det er cyster- ble tilfeldigvis oppdaget når jeg var til gynekolog. Var privat så har ikke fått snakket med legen om det. Vil tro det, samt temp skjemaet mitt er grunn til å ta noen blodprøver og diverse men vet ikke. Men orker uansett ikke stresse med det nå. Alt for masse annet kjekt som skjer for tiden
CI82 Skrevet 23. november 2010 #12 Skrevet 23. november 2010 Det beste er å ikke stresse Tror stress kan utsette EL Jeg tok en måned uten prøving og stress nå og da fikk jeg ganske normal syklus (35 dager). Vet du hva slags cyster du har? Store eller små, mange? Det er jo ganske vanlig å ha cyster, men det kan gjøre det vanskeligere å bli gravid også. her er forresten mitt skjema: http://www.fertilityfriend.com/home/30817b Fint å følge flere som måler temperatur Lykke til begge to!
Gjest Skrevet 24. november 2010 #13 Skrevet 24. november 2010 Hei Storesmurf&lillesmurf Det kan være at du hadde EL på CD 24, men det er ikke nok tempmålinger før du hadde tempsigningen til å si det sikkert da. Det kan nå godt hende at du vil få en tempstiging senere også da, men får nå se hvordan det går videre da. Spennende å tempe Får så god oversikt over syklusen
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 24. november 2010 Forfatter #14 Skrevet 24. november 2010 Hei Elisabeth... Ja er spennende Det var den 24 jeg og kom til tilslutt etter å fundert mye .. Får håpe jeg får en temp stigning senere og, er ikke det et tegn til graviditet?
Gjest Skrevet 24. november 2010 #15 Skrevet 24. november 2010 Det er nå i hvert fall ikke et dårlig tegn da, men ikke noe sikkert heller. Hvis du ikke har hatt EL ennå, så kan det hende at en evt ny stigning er EL også.
Gjest Skrevet 24. november 2010 #16 Skrevet 24. november 2010 Vet fint lite desverre. Men håper jeg får utskrift av journalen min i dag, og at jeg blir litt klokere da. Mener han sa 6-8 cyster, men vet ikke hvilken størrelse eller om det var i snitt på begge eller bare den ene. Tror det er 6-8 på begge to. Men ha sa ihvertfall at jeg sansynligvis ikke hadde hatt noen el. Er på cd 17(?) nå og ser ikke noe til el denne gangen heller. I hvert fall ikke enda. Så da blir det vel en tur til fastlegen min i nærmeste fremtid.
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 24. november 2010 Forfatter #17 Skrevet 24. november 2010 Åh, høres ikke no morro ut nei Smaug Håper legen din kan ordn dette fort for deg , slik at du får EL og kan kjøre på .. Elisabeth: Jeg tror jeg har hatt EL ja, sjekker livmortappen og, og den var veldig veldig EL aktig:P ..tor det var på dag 22 i syklusen, noe som kn stemme siden jeg hadde det dag 21 her en annen gang..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå