Gå til innhold

Amilia/ Olivia..HJELP:)

Anbefalte innlegg

Vi har store problemer med navnevalget!!

vi hr bestemt at det enten blir Olivia eller Amilia elsker begge navnene like mye...å klarer ikke bestemme åss..jenta begynner å bli stor å nå må vi bestemme åss..

vanskelig med navn, storebror var 6.måneder da vi bestemte åss.. han heter Ludvik:) mellom navnet blir Charlen, det har vi bestemt...

Amilia Charlen

el

Olivia Charlen

kom med synspunkter:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142593928-amilia-oliviahjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Amilia høres ut som om navnet er hjemmelagd eller en skrivefeil. Amelia, Amalie, Emilie, Emilia er alle bedre. Gjett om jenta som heter Amilia må stave det og forklare hva hun heter!

Olivia er fint.

Mellomnavnet var ikke min greie...

Det er lett å merke at du er ung ut i fra navnesmaken din (no offence!). Jeg liker Ludvig, det er flott og litterært, men jeg synes det er litt slemt å gi lillesøster et navn som i mine øyne er harry/belastet eller veldig ung-mor-aktig; Aimée, Charlen, Amilia osv.

Av dine er Olivia minst ille.

Annonse

Amilia, som noen nenvte, høres litt "feilstava" ut. Jeg ville heller gått for Amalie eller Emilia. Olivia er ganske fint.

Jeg syns det høres litt merkelig ut når det lengste navnet kommer først, men er sikkert litt sær... Tenker at da vil det jo ikke bli brukt uansett?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...