Gå til innhold

Andre som er plaget med tørre slimhinner down there?? :/

Anbefalte innlegg

Litt ekkelt å spørre,men det plager meg fælt så hopper likevel bare i det å spør å kanskje noen har goe tips:)

Noen andre som blir plaget av at de ikke blir våte nok nedentil under samleie,jeg blir ikke det å til slutt blir jeg bare irritert å sint å så blir alt bare til en stor å heftig diskusjon..skal da ikke være såå vanskeli å få kost seg litt,samboeren blir utroli frustrert å det skjønner jeg veldig godt:(

hjelper det med glidemiddel tro?

huff vil jo fungere på alle måter i samlivet forde om sex ik er noe jeg tenker så ofte på eller har,men vil jo gjerne få det til så man kan fungere fint på det området og:)

håper noen vet:)

Fortsetter under...

hehe ja får gjør det trur æ:)

sex e bare blitt irritasjonsmoment for oss begge,har da fått det til før så burde jo få d til nå..huff knøvlete.

takk for svar:)

Hos meg plages jeg heller med det motsatte... Masse utflod, dagen lang! Maa skifte truseinnlegg en 5-6 ganger, og det er kjempeekkelt!

Naar det gjelder samlivet hjelper jo ikke akkurat det for noe, og akkurat da, "naar det gjelder", er det rimelig toert ja. Tyr til glidemiddel da, ja.

ja altså ellers så renner det som bare juling her med utflod til alle døgnets tider,mengder som kommer altså..helt sykt. MEN det hjelper ikke på samlivet når man skal kose seg akkurat,da er d tørt eller blir fort tørt så blir bare irritert av hele greia. Skal hamstre inn masse glidemiddel så mannen blir fornøyd:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...