Gå til innhold

Mini blir helt i ekstase når pappaen gir han oppmerksomhet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han smiler og blir helt overlykkelig når pappaen kommer hjem fra jobb dagene og leker med han. Han babler i vei, og er helt i ekstase! Han er ikke sånn med meg dagene når vi er hjemme her alene... Han blir vel dritlei av meg til tider men uansett hehe:p Kjenner jeg blir litt svett av det altså:P Her går jeg som går hjemme med han, og så er det faren han favoriserer... Jaja sånn er det!:)

Flere som kjenner seg igjen? Eller er det bare her i huset det er sånn...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sånn er det her og, men jeg syns det er koselig jeg.

Selv får jeg jo verdens beste smil om morgenen, og om jeg tøyser ot tuller får jeg masse latter tilbake.

Har jeg selv vært borte en stund, får også jeg masse oppmerksomhet.

Skrevet

Mini min er glad uansett hvem som gir han oppmerksomhet. Samme hva han driver med søker hen blikkontakt med meg, og er blid hver gang han får min oppmerksomhet. Til gjengjeld gidder han ikke leke seg lenge alene uten sutring. Han virker kjempesosial, men det er litt travelt. Ligger og leker litt selv, kikker på meg og smiler og vil ha kontakt. Jeg har vel mer teken på han en pappan, men i helga var det masse besteforeldre på besøk, og jeg la merke til han foretrakk faren min, han er veldig flink å herje, kan mange regler og sanger og sånn, hehe :)

Mini gråter lettere rundt meg da. Ikke så kult å høre "nå gråt han ikke på flere timer - ja før du kom hjem nå da" :P

Om det hadde vært du som var borte hele dagen, tror jeg nok han hadde vært veldig glad for å se og leke med deg og når du endelig kom hjem. Vent til det er pappaperm så skal du se :)

Skrevet

Joda, selvfølgelig er det kjempekoselig at han er så glad i pappaen sin! Kom kanskje litt feil ut det der:/ :) Er bare et par ganger jeg har vært ute uten guttungen, og det begynner å bli en stund siden nå..

Han minner meg mye om gutten din i væremåte Bitthen. Han blir fort sutrete av å ligge på gulvet alene. Jeg må helst være i nærheten!:)

Skrevet

Min er også en skikkelig pappadalt, i en alder av 6 mnd. Det er takka for ett tungt svagerskap, våkennetter, amming og oppvarting dagen lang :) Men det er koselig å da!

Skrevet

Hehe jepp, det er vi som er hjemme og "sliter", mens mennene skummer fløten:)

Gjest JuniGull10 og mange drømmer...
Skrevet

Jeg har en rolig og blid gutt, men han blir også helt i ekstase når pappa`n kommer hjem fra jobb. Når vi spiser middag så bare niglaner han opp på faren sin og gir han det store gliset hver gang faren titter ned på han!

Jeg syns det bare er søtt jeg. Dette gir faren en masse selvtillit og det gjør at han er mye mer villig til å være alene med han slik at jeg får litt fri! ;-) Nyt det jenter! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...