It's all about me Skrevet 22. november 2010 #1 Del Skrevet 22. november 2010 For kom ikke å si at dere jobber med saken med å fikse problemene her. Det har pågått i så mange uker nå at har dere ikke klarte det enda kommer dere aldri til å klare det. Er bare å innse: Dere har rett og slett ikke peiling nok til å finne feilen som gjør at innlegg bruker evigheter å komme fram eller ikke vises i det hele tatt. Så bit i det sure eple, svelg noen kameler og ring inn eksperthjelp imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
It's all about me Skrevet 25. november 2010 Forfatter #2 Del Skrevet 25. november 2010 4 ganger måtte jeg nettopp poste et og samme svar før det kom opp som noe mer enn bare ett usynlig nummer. Morsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2010 #3 Del Skrevet 10. desember 2010 Jaaaaaa, der sa du det! Faktisk så ille at jeg og mange andre vurderer finne et annet forum.... Man ser jo ikke innlegg som blir skrevet! Klikker seg inn på innlegget, men der er det ingen svar - selv om det står at det skal være f.eks 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #4 Del Skrevet 8. februar 2011 HIHI, ser at lite er forandret det siste året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ellen-propellen Skrevet 17. mars 2011 #5 Del Skrevet 17. mars 2011 Jeg syns disse problemene med at svar ikke vises eller dobbelt vises har tatt seg opp i det siste. Er det noe lys i tunnellen noe sted? Så lenge det nå er blitt en forverring er det vel mulig å gå tilbake til slik det var sist uke i det minste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå