Lykkeliten *På overtid* Skrevet 22. november 2010 #1 Skrevet 22. november 2010 12 dager på overtid valgte den lille prinsen vår Torkil å komme til oss. en herlig fødsel som jeg kunn kan beskrive som drømmefødsel! fødselshistorie kommer så snart jeg har kommet meg hjem. Lykke til alle dere føde klare, og spesielt til de på overtid!
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 22. november 2010 #2 Skrevet 22. november 2010 ÅÅHH, Gratulerer sååå mye! =D Hurra! Godt å høre at alt gikk bra! Likte navnet dere valgte Sterkt! Ble det fullmånebarn altså ? Gratulerer igjen!
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 22. november 2010 #4 Skrevet 22. november 2010 Å ja!!! Endelig, Lykkeliten! Herlighet, jeg har vært helt utålmodig på DIN fødsel selv hehehe... Så flott at du slapp å bli satt igang og at du fikk en drømmefødsel Gleder meg til hele historien Gratulerer SÅÅÅÅÅÅ masse - herlig :D KLEM!
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 22. november 2010 #5 Skrevet 22. november 2010 Gratulerer så mye med lille Torkil Flott å høre at du fikk en drømmefødsel. Vel fortjent så lenge som du har ventet kos dere videre fremover:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå