Nye tider Skrevet 22. november 2010 #1 Del Skrevet 22. november 2010 Hva gjorde at dere gikk fra hverandre? Hvordan er det å ha delt omsorg for barna? Hvordan takler du og barna å ikke bo sammen 100%? Hva gjorde at du var sikker på at et brudd var det riktige? Noen som har lyst til å dele tanker med meg? Fortvilet..... Elsker ikke mannen min mer. Han er grei å ha ift det praktiske og økonomiske, men jeg har ikke varme følelser lenger. Etter 15 år sammen. Har prøvd i 6 år å få det opp og gå igjen, og savner å ha en som jeg virkelig vil sittte i armkroken til, hvis dere skjønner. Og er ikke så god mamma når jeg ikke har det bra.... Det er bare så stort skritt å flytte ut. Og er redd jeg er egoistisk siden ikke ungene får bo med pappaen og meg hele tiden. Meg på den ene siden, alle de andre på den andre siden..... Noen som forstår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #2 Del Skrevet 22. november 2010 Vi gikk fra hverandre fordi han var lat, dret i allt inkludert barna og hadde sinne problemer på toppen av det. Jeg har ikke delt omsorg for barna jeg har 100%, barna er små og husker svært lite av pappan og de ting som skjedde heldigvis og savner han ikke da de ikke vet hvem han er. Jeg gikk (det vil si jeg kastet han ut)den dagen han slo etter dateren, jeg gikk imellom og det var meg han traff men om jeg ikke hadde vært der hadde 2 åringen fått et slag av stor kraft. Så ja jeg vet jeg tok rett valg. Men min historie er vel ikke så mye til hjelp fpr deg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #3 Del Skrevet 23. november 2010 Jeg ville kanskje snakket med han om det.. Dere har nok bare stagnert i forholdet,alt har bare blitt vane.. Ordne med barnvakt og bestill en weekend i Barcelona,Paris,Venezia,Firenze eller noe annet,romantisk tur for to hvor fokuset skal være på DERE alle hverdagslige ting legges igjen hjemme!! Kanskje det kan få gnisten til tennes igjen.. Mulig han føler på samme måte,men ikke tør å si noe pga barn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #4 Del Skrevet 18. desember 2010 Dytter denne.. Har det akkurat likt som deg HI. Vi har holdt sammen i 12 år og strevd i 5-6 år nå. Ingen varme følelser igjen. Føler også jeg er en mye bedre mor når jeg ikke har mannen min i nærheten. Jeg har det ikke bra i forholdet. Jeg hadde flyttet på flekken om det var bare meg.. men så har vi jo denne nydelige sønnen sammen, som fortjener det beste.. Jeg har ikke tro på at vi vil få det bra etter en weekend i paris. Etter så mange år med problemer, forsvinner ikke de på en helg. Vi går i terapi, men ikke hjulpet det heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #5 Del Skrevet 21. desember 2010 Jeg signerer også på denne. Ingen råd å gi, men trenger råd selv. Forholdet går opp og ned, og vi har to små barn sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå