Gå til innhold

Hvordan endre kontonummer på NAV?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan i huleste får jeg til å endre kontonummeret barnetrygd skal inn på på nav sin sider?

Skrevet

Du må gå på nav og melde fra skriftlig. Et skjema du fyller ut. Ikke si det, jeg vet det...

Skrevet

??? HEH?? Jaja, ok, skal ikke si d du vet ...:)

Skrevet

Jeg sendte mail jeg, med kopi av legitimasjonen min, la ved mitt fødselsnummer og fødselsnumrene til ungene (ville bare endre konto for utbetaling av barnetrygd...).

Fikk til svar da:

Hei,

Vi trenger signaturen din for å endre kontonummer.=20

Skjema for endring av kontonummer finner du på www.nav.no - gå inn på Finn skjema, under overskriften Diverse finner du Endre konto- og adresseopplysninger (felles skjema).

Med vennlig hilsen

Nav Østensjø

Så det var bare å leite seg i hjæl på siden deres, printe ut begge sidene, fylle ut og sende i posten.. Er det rart ting tar tid!!!!

Skrevet

Supert at de er strenge på det, så ikke en x som kanskje har et gammelt id.kort av noe slag for lurt til seg noe.. Kjempebra at de følger reglene for sånt som kontoendring!!

Skrevet

Selvfølgelig må de være restriktive, men når jeg sender mail fra min jobbadresse som min jobb har laget til meg, med min standardsignatur, legger ved kopi av legitmasjonen min til og med... Et sted må grensa gå.

Ikke vi på jobben er så strenge en gang, mail med kopi av leg holder i massevis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...