Gå til innhold

Hjeeelp.... :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt "rier" siden kl 9 i dag tidlig, nå de siste timene har de blitt ganske vonde (sånn at jeg har lyst til å holde pusten, men vet at jeg må fokusere på å puste!) og kommer med 3-5 min mellomrom.

Slimproppen kom delvis forrige fredag, vannet har ikke gått og jeg har ikke sett noe til noe blod. Føler meg ikke i fødsel, om det gir mening at en førstegangs sier noe sånt :)

Snakket med jordmor i stad og ble bedt om å ta to paracet og legge meg ned å la kjærsten skjemme meg bort, for dette kunne ta tid, siden det ikke var noe tegn til at riene er effektive. Men hun lovte at det ikke var lenge til!

Spennende xD

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi så spennende! Men så masete, på en måte. Kanskje det er det som heter masrier? Jeg er førstegangs selv, så forstår meg aldeles ikke på hva du opplever nå. Håper du ikke må plages så lenge før det skjer noe. Eller at det roer seg om det ikke er meningen at det skal skje noe i natt. Uansett ønsker jeg deg masse lykke til! :)

Skrevet

Føler liksom at de blir vondere og vondere... men kanskje jeg lurer meg selv?

Har pakka bagen nå!

Skrevet

lykke til!

Skrevet

Kan ta tid, ja, men hvis vi skulle hatt gjettekonkurranse her inne nå så ville jeg tippet at babyen din var ute om et døgn :)

Skrevet

Wiii, det håper jeg, Gulljenta! Samtidig som det selvfølgelig er veldig veldig skummelt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...