Mamma/Oda Skrevet 22. november 2010 #1 Skrevet 22. november 2010 Hvordan gjør du det? Når er siste dupp før legging?
<3tobarnsmor<3 Skrevet 22. november 2010 #2 Skrevet 22. november 2010 Gutten min blir 3 mnd den 27 november. Han styrer selv når han vil sove på dagtid, men han sover sisste duppen som regel i rundt 4 tiden. sover da i en liten time. Bytter til nadrakt i rundt 18.30 tiden, får så flaske, legger han deretter i voggen sin. Da er klokken ca 1900. Vugger han i ca 15 min før han sovner. Noen kvelder mindre, hender at han finner roen selv også. da sover han til 23 tiden. da blir det flaske igjenn og soving etterpå, uten noe som helst problem. er så godt Hvordan er dine rutiner da?
<3guttemamma<3 Skrevet 22. november 2010 #3 Skrevet 22. november 2010 Babyen min fikk leggerutine allerede første gang vi prøvde å legge han kl 20, og da var han knappe 2 og en halv måned... Ja, vi har vært heldige!! Han tar siste luren i 3-4 tiden på ettermidagen, og sover da en liten time. I 19 tiden begynner han så smått og bli trøtt, og da skifter vi til pyjamas. Så venter vi til han blir trøtt igjen, da er klokka nesten åtte, så da går vi inni senga. Jeg ammer han mens vi ligger i senga vår, og da knaller han når han er mett, så da legger jeg han bare over i senga si. Og da sover han.... Og vi står opp kll 08! (Ammer han hver 3-4 time på natta da vel og merke..) Har hendt et par ganger at han våkner og er lys våken. Da gir vi han bare smokken og forlater rommet, for han finner alltid roen selv, og sovner etter 5 minutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå