Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #1 Skrevet 22. november 2010 Kanskje upraktisk, men har en annen vogn, så det kan funke som pyntevogn. http://www.inglesina.com/en/collection/prams/classica
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 22. november 2010 #4 Skrevet 22. november 2010 Så utrolig søt og klassisk vogn =D Den likte jeg skikkelig godt! Rett og slett elegant! Står det ikke noe på siden om hvor du evt kan kjøpe den ?
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #5 Skrevet 23. november 2010 Ja, det minner meg om dukkevognen jeg hadde da jeg var liten hm.. jeg er ikke så god på italiensk, men så man kunne få kjøpt på ebay..
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #6 Skrevet 23. november 2010 Den var søt på sitt vis, men ser fryktelig upraktisk ut med mindre du bor midt i byen da..
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #7 Skrevet 23. november 2010 Jepp, den er fryktelig upraktisk, og blir nok bare en drømme-vogn. Jeg bor faktisk nesten midt i byen nå, desverre Men vi flytter litt mer i utkanten når babyen kommer, da funker emmaljungaen fint Jeg synes den er veldig sjarmerende, men den kler meg vel egentlig ikke, når jeg går i tighst, joggesko og bergansjakke
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #8 Skrevet 23. november 2010 Jeg syntes det var snålt med en bilstol på en slik klassisk vogn. :-/ Ellers var jo vogna søt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå