Gjest JuniGull10 og mange drømmer... Skrevet 22. november 2010 #2 Skrevet 22. november 2010 Hehe.. Men så stas! :-) Gratulerer!
NostraStoria Skrevet 22. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 22. november 2010 nr 1 er ikke fyllt året enda, så blir nok to tette ja. dette var planlagt, bare ikke forventet at det skjedde på første forsøk..!
Novadona Skrevet 22. november 2010 #5 Skrevet 22. november 2010 Ahh, gratulerer, jeg også vil (min lille Amund er bare litt over 4 uker) HVORDAN fikk du overtalt din kjære til å bli med så to tette? ;)
NostraStoria Skrevet 22. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 22. november 2010 Hehe, han ble ikke overtalt, han har vært veldig klar en stund faktisk
Mjølkekua Skrevet 22. november 2010 #7 Skrevet 22. november 2010 Så koselig! Gratulerer! Jeg ble gravid på første pp med nummer 2, da førstemann var 9 mnd (han ble forøvrig unfanget på 1 eller 2 pp). Hun ble født i juni i år, og er nå 5,5 mnd. Det er perfekt og jeg er lykkelig tobarnsmamma til to helt perfekte smårollinger. Ingen utpreget sjalusi, det er akkurat som om hun alltid har vært her for størstemann. Lykke til med svangerskapet. Er nesten, men bare nesten misunnelig. Synes graviditet, fødsel og å ha et nytt tilskudd er helt fantastisk mirakuløst, og selv om jeg nå er klar for litt mammatid og kanskje til og med bleiefrie år, skal jeg nok en gang prøve meg på en til :-) Stor gratulasjon til dere begge! Mirakler skjer inni deg "as we speak".
NostraStoria Skrevet 22. november 2010 Forfatter #8 Skrevet 22. november 2010 Jeg sitter her og har gåsehud!! Hehe. Fikk vite det for ca 10 min siden og syns det er helt fantastisk at jeg skal bli mamma igjen! ) Åååhh...gleder meg masse til fødselen og til den lille kommer til verden. Svangerskapet var et herk sist, så greit å bli ferdig med det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå