Gå til innhold

Lille turbo var i full vigør :-)))))

*anki *

Anbefalte innlegg

Da har jeg vært på ul idag. Var så vannvittig nærvøs. Holdt på å begynne å grine da jeg kom inn til gyn. Han gav meg en klem og sa at dette var nok helt sikkert ok. Skal vi få det overstått sa han???

Pessimisten meg, som ikke såg noe med en gang, fikk hjertemaraton og sa at "jada, der e ikke noe nei????"

"no må du vente litt så han får orientert seg", sa assistenten... Herregud for et nervevrak jeg var...

....og så kom et nydelig syn på skjermen. En vilter og aktiv turbo. Han var crl 46mm som tilsvarer 11+3 eller 11+4. Akkurat det jeg mener selv at jeg er.

No satser jeg på at jeg ikke kan få to på rad med sjeldan trisomi og dødsdom, så da må vel alt være bra på utvida ul og trippeltest om en ukes tid...:-)

Så no er jeg superletta:-)))

Håp2010: er så spent på å høre fra deg onsdag. Lykke lykke til:-) Det er helt sikkert ok. 2011 er det vår tur å få spiren vår:-)

Klemme til alle

Fortsetter under...

SÅ FLOTTE nyheter anki, var spent da jeg logget meg på nå for å se etter oppdatering fra deg! Og takk for lykkeønskningenem, har full nedtelling nå, under 48 timer igjen! :o) Svinger mellom å tro og tvile, men det er jo bare sånn vi må leve med. Full vigør i uke 11 burde jo love veldig bra da - satser på at våren 2011 er vår tid ja!

Gratulerer så masse igjen!

Varm klem Cecilie

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...