LittLykkelig Skrevet 22. november 2010 #1 Skrevet 22. november 2010 Vet ikke hva det er, mest sannsynlig kraftig PMS, men jeg holder på å klikke på samboer.. Alt han gjør er feil for tiden. Når ungen gråter - hisser han han bare mer opp, når jeg har rydda ser det like jævlig ut rett etterpå fordi han ALDRI klarer å sette ting på plass. Føler meg som ei sur bitch som bare går rundt her som en slave. Han hadde nok sikkert grodd fast foran PCen om han hadde fått lov. Må tvinge han ut av stolen dersom noe skal gjøres (litt overdriving her, men er så sur) og han er snar med å sette seg tilbake igjen rett etterpå. I det siste har han begynt å mase om sex hele tida. Blir helt gal, har absolutt ikke lyst. Føler meg helt tygd og utspytta, sex er definitivt det siste jeg tenker på. Synes faktisk det er litt kjipt, kommer ikke og sitter bare igjen med masse kliss som jeg må vaske bort etterpå. Han kommer så fort (sier at det er fordi det er så sjelden.. Hallo en gang i uka, ofte mer.. ) og jeg har mer styr etterpå enn det var verdt for meg. Jeg har forklart at jeg ikke er helt der for tida, men han driver bare å spør nå for å irritere. Idag klappa han meg på rumpa hele tiden enda jeg er i dritthumør. Jeg sa "gjør det en gang til så gidder jeg aldri ha sex igjen" og han gjorde det en gang til. Det er akkurat som om han ikke tåler at jeg er i dårlig humør og MÅ pirke borti meg helt til jeg sprekker. Sånn at han kan bli sur på meg og si "sure kjerring" osv. Det er tydeligvis ikke lov med litt tid for seg selv for mor. Bare for far. Som stadig vekk lukker meg ute med sine headphones. Vet ikke egentlig hva jeg vil fram til. Vil bare få det ut. Menn altså. Så fullstendig irriterende og håpløse til tider. Skulle ønske de kunne rydde og ta ansvar uten å bli bedt om det. Er så lei av å være mamma for han også. Har så lyst å pakke sekken og reise på ferie. Kan godt ta med ungen, bare ikke han.. Blæh. Og når jeg sitter sammen med sønnen vår så kommer han dit også. Mens hvis jeg går til pcen (fordi pappa er sammen med babyen liksom) så går han til sin pc også.. Hallo. Poenget er jo at en av oss skal være sammen med ungen.. Dust.
Fuego Skrevet 22. november 2010 #2 Skrevet 22. november 2010 Oi, jeg visste ikke at samboeren min var blitt klonet. Det er akkurat likt her hjemme (bortsett fra sexen.) Å det er utrolig frustrerende!!
Gjest JuniGull10 og mange drømmer... Skrevet 22. november 2010 #3 Skrevet 22. november 2010 Men du verden så glade vi er i dem likevel! ;-)
sillyfilly og Olivia Skrevet 22. november 2010 #4 Skrevet 22. november 2010 Der har du oss i et nøtteskall. Har en mann som spiller dataspill hele dagen lang.. Han MÅ bare trykke på knappene som han vet gjør at jeg blir irritert. Og jada. Her er det sexpress hver dag. Han skjønner ikke det at jeg blir irritert når klyper i puppen eller tar på meg på alle mulige steder... Kjenner til det at mannen kommer fort når det bare blir sex en gang i uka.. Men her er han litt mer hensynsfull og stopper opp når han kjenner det kommer for han og kan evt gi meg orgasme etterpå. Nei vi mødre trenger visst ingen privat tid for oss selv. Ungen skal være med overalt. Også når jeg lager mat driver han og prakker ungen på meg.
LittLykkelig Skrevet 22. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 22. november 2010 Hehe sillyfilly, tror din mann er min manns hemmelige tvilling. Synes det er så barnslig å spille dataspill, vil heller ikke at sønnen vår skal snappe opp at han sitter der hele dagen. Eller at han skal se at pappa "skyter hodene av andre".. Personlig så skylder jeg på mora hans. De har rett og slett blitt dullet og dallet med så mye at de ikke har fått med seg at de faktisk må endre oppførsel når de blir voksne.. Og juni, ja vi er selvfølgelig glade i dem.. Av og til så topper det seg bare. Og jeg overdrev litt med sexen, det er bra nesten alltid, men for tiden er jeg bare ikke så klar for det. Og når jeg ikke egentlig er i humør så orker jeg i allefall ikke at han skal drive å klå på meg der nede for å få meg til å komme. Haha.
Canari Skrevet 22. november 2010 #6 Skrevet 22. november 2010 Da er det å fortelle ham hva som skal til for at du skal ha lyst til å ha sex. Skriv opp liste over alt som må gjøres hver dag i et hjem (lag en ukesoversikt), det som du gjør, og som er årsaken til at det ikke er mere overskudd igjen til "gubben". Fortell din kjære at dersom han klarer å krysse ut minst havlvparten, er det svært stor sannsynlighet for at du både er blid og har mere energi igjen når kvelden kommer. Det er jo akkurat sånn vi gjør når vi oppdrar barna våre. De får klistremerker når de gjør ting riktig, og når de har spart opp et visst antall merker, da blir det belønning :-.) Synes som om en del av fedrene her inne på DIB er litt i samme kategori ... :-)
LittLykkelig Skrevet 22. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 22. november 2010 Haha! Helt riktig. Har faktisk gjort det tidligere, skal prøve igjen..
<3guttemamma<3 Skrevet 22. november 2010 #8 Skrevet 22. november 2010 Jeg kunne skrevet dette innlegget selv Alicia82...! MEN her har han ikke mast om sex en eneste gang etter fødsel. Han vet han får når JEG er klar for det;) Men jeg venter på at han skal spørre, for da skal han få høre hvorfor jeg ikke har energi og lysten helt med meg.. Når jeg må gjøre alt her hjemme så blir det dårlig med sexlyst.. Vil bare sove når jeg legger meg jeg da!
LittLykkelig Skrevet 23. november 2010 Forfatter #9 Skrevet 23. november 2010 ..viste seg forresten at jeg er max premenstruell. Fikk forferdelig dårlig samvittighet igår og da var han ikke så ille likevel.. Men sånn generelt sett så er det tydeligvis mye lettere å være mann! Det står jeg for.
<3Minesmå<3 Skrevet 23. november 2010 #10 Skrevet 23. november 2010 hehe, nesten som å lese om meg selv..! har vært akkurat llikedan her i huset også! helt til jeg fikk nok, begynnte å grine, satte meg ned å tok en ordentlig prat med han om det å da skjønnte han heldigvis hva jeg mente å skulle skjerpe seg. Så nå håper jeg det bli forandringer. Synes ikke jeg har vært så premenstruell egentlig heller. for visse ting blir man faktisk irritert over!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå