Gå til innhold

Utseende til din nyfødte baby... ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er superspent !! Ikke for det, vet jo at JEG får verdens vakreste baby... hehe..

Men tenker litt på det, er forferdelig nysgjerrig ;))

Da jeg skulle ha mitt første barn var jeg veldig spent på hvordan hun kom til å se ut. Hun var jo som antatt helt nydelig!!

Da jeg ventet jente nr.2 var jeg ikke SÅ spent. Tror jeg antok at hun kom til å ligne jente nr.1...

Hun var heeeelt annerledes, men likefullt nyyydelig !! :))

Så ventet vi en gutt... rart etter 2 jenter.. Og jeg tenkte at en gutt kan da vel ikke bli like nydelig som jentene. Men joooooda, han var like nydelig, om ikke enda nydeligere... ;)

Nå venter vi jente nr.3 og jeg er forferdelig nysgjerrig på om hun ligner en av de 3 andre, eller om hun også er helt annerledes..??..

Nydelig er hun garantert, men fy, så spennende !!! :))))

Lykke til damer !!

Klem fra en helt objektiv ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da vi var på ordinær ultralyd i uke 21, fikk jeg tydelig se at det var likhetstrekk med pappaen, så jeg føler allerede jeg vet hvordan babyen ser ut. Vi fikk se vanlig ul, og så litt i 3d også, og selv om han holdt seg for øynene så jeg tydelige likhetstrekk med både munn og hake. Gleder meg veldig til gutten vår kommer (forhåpentligvis) en av de første dagene i januar. Føler liksom at jeg kjenner han allerede, og er faktisk mest spent på stemmen (gråten) hans og sånne ting som søvnmønster og appetitt. Det er vår første, så har ikke annet å sammenligne med enn oss foreldrene. :)

Skrevet

Spennende å se :)

Da jeg gikk gravid med første (jente) så forvent jeg en skikkelig plugg med store bollekinn og uten hår. Skjønte ingenting under fødselen da jordmor spurte om jeg ville kjenne hodet i åpningen og det jeg kjente var noe ekkelt slimete greie. Fant ut da hun kom ut at det var alt det svarte håret hennes. Skikkelig langt hår og lang og tynn. Hun veide 3910 men var så sinnsykt lang. Men bollekinn hadde hun:) Og så var hun visst lik meg.

Nå skal vi ha gutt og jeg er så spent på om han får hår, om han er like søstra si i ansiktet. Søstra mi har termin 4 dager etter meg så blir kjempespennende å se om barna våre er like også. Gleder meg ! :)

Skrevet

Mrs Bad: Haha, akkurat det samme forventet jeg med min jente! Hun skulle liksom ha stort rundt hode uten hår på og skikkelig bollekinn - for slik så jeg ut da jeg var baby. Og ut kom en lang og tynn sak med masse rødsvart hår på et relativt lite hode! Søt da selvsagt, men overhodet ikke hva jeg forventet ;) Hun er blitt mer lik meg etterhvert, er nå 4 år, har masse tynt lyst hår, skikkelig bollegod i fjeset, men kroppen er lang og tynn - he he!

Tror søstera blir ganske lik, bare enda lenger og endel tyngre ifølge jordmor!!! På 3D så de ganske like ut i fjeset ihvertfall, og det var masse hår på denne babyen også.

Skrevet

Første gang kunne jeg ikke forestille meg hvordan han ville se ut.

Men denne gangen ser jeg bare for meg at jeg får samme baby på nytt!

Klarer ikke se for meg annet enn storebror som nyfødt!

Skrevet

jeg er veldig spent på det. har ei jente på 10 mnd, så det blir bare året mellom dem, så er derfor spent om de blir så like at folk vil tro at de er tvillinger, eller om de blir totalt forskjellige... hun på 10 mnd er mest lik meg, selv om man kan se hvem som er pappaen hennes. jeg og mannen min er litt like, eller dvs vi er begge ganske blonde og blå øyne, så tviler på det blir en mørk brunøyd tulle vi får....

Skrevet

Jeg er også super spent!

Jeg og mannen min er begge halvt afrikanske halvt skandinaviske. Dvs 4 forskjellige land med i genene! Babyen kan ha brun hudfarge som oss, men vist 25% sjanse for at han/hun er helt hvit eller helt sort også! Eler helt hvit med blode afro krøller..! Veldig spennende! Jeg tror det blir en lyse-brun baby som ligner på pappan sin utifra hva jeg så på ultralyd :) 4 uker igjenn!!!

Skrevet

Tipper også dere vil få en lysebrun baby, men skikkelig spennende å se om noen av de andre genene "overtar"..

Spennende uansett ;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...