Gå til innhold

"sexy" antrekk til julebord :)

Anbefalte innlegg

hjelp.....

Trenger sårt tips til et litt "sexy" gravid antrekk til julebord og jule sesongen.... (eventuelt klær som ikke er beregnet for gravide, men funker fint å gå med likevel)

Har så lyst å pynte meg opp og føle meg litt freeeeesh på tross av en baby mage ;-):-D

Håper det er noen som har noen linker, eventuelt hvilken butikk jeg kan finne no i:-D

Er det noen som har sitt antrekk i boks??'

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142591610-sexy-antrekk-til-julebord/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja.. jeg kjøpte en superlekker paljettkjole på Cubus, den er tettsittende og ganske kort da. Så ser best ut på slankekropper. Jeg har bare kulemage da og kroppen min ellers er fremdeles som før. Men der hadde de mange lekre kjoler altså, ganske korte da =) Lykke til!

var innom svangerskapet i kirkeveien i dag og fant en penbukse: var ikke så mange str.igjen da skulle ha 36:det har de, 38 hadde de f.eks ikke akkurat i den buksevarianten.. skikkelig lekker sort "dressbukse". prøvde endel bukser der men, denne var den eneste jeg syns var skikkelig elegant, sexy og fin i snittet. kostet 650. lekker til topper med f.eks et belte over magen, noen høye sko, tenkte bruke den over topper og"fremheve" magen;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...