Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg og min kjære var til samtale på Rikshospitalet i juni, og fikk da beskjed om at det var max tre måneders ventetid på ringbrevet. September kom men ikke noe brev, så vi tok kontakt med de, og fikk da høre at vi ikke kunne vente oss noe brev før over nyttår, eller i verste fall til sommeren.

Det jeg lurer på er hvor lenge dere andre som har vært på Riksen ventet før dere fikk ringbrevet?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142591507-ringbrev-fra-riksen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dett ble jeg også litt nysgjerrig på... for vi var på riksen i midten av oktober, og vi fikk beskjed om at hvis vi ikke hadde hørt noe innen nyttår kunne vi ringe dem. Hun trodde vi var igang til vinteren! Det tror jeg IKKE noe på....ser jo her inne hvor lang tid alt tar... vi er forresten 2 jenter. Er dere? Dere er jo uansett nesten 5 mnd før i løypa foran oss...så jeg ser jo nå hvor lang tid det kommer til å ta før vi kommer inn:)

Vi er to jenter vi også :)

Litt dårlig gjort av dem å sitte å nesten låve en ventetid på maks tre måneder får så å komme med at det kan i verste fall være nesten et års ventetid.. Da er det jo bedre at de sier det som det er når vi var der på samtale at de rett og slett ikke vet, men at det i verste fall kan være snakk om et år før man får ringbrevet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...