♥ strikkemor ♥ Skrevet 22. november 2010 #1 Skrevet 22. november 2010 Jenta mi har vore enkel å legga om kvelden. har blitt lagt våken i senga si ca 22-23 og sovna fint av seg sjøl. På dagtid likar ho seg best i vogna -har aldri fått ho til å sova i vugge eller seng då. Men så har me vore ei veke hos besteforeldre. Då sov ho i vogna si om natta. Dette gjekk greit, men etter første amming ca kl 3, låg ho ved sida av meg i mi seng. Iom at eg var ganske så sliten, lot eg ho bare få puppa i vei når ho ville. Ho sovna alltid fort igjen og ålte seg inntil meg. Veeldig koselig, men... Når me så kom heim igjen, hyler ho som bare det viss eg prøver å legga ho i senga si. I natt endte det med at eg tok ho opp i mi seng og satte meg opp når eg amma, og la ho ned ved sida av meg etterpå. Dette gjekk på et vis, men eg slapp iallefall at ho sovna med puppen. Men det var veldig slitsomt iom at ho våkna kvar 2, time. Sånn holdt me på natta igjennom og eg er heilt ferdig her eg sitter. Alle tips mottas med stor takk!!! Lurte på å legga skinnposen i senga -kanskje ho blir tryggare då? Har liksom så lyst til å prøva å la var at ho skal sovna med puppen igjen... HJELP!!
♥ strikkemor ♥ Skrevet 22. november 2010 Forfatter #2 Skrevet 22. november 2010 ser det har komt et svar, men det får eg ikkje opp... ka skjer?
Gjest Skrevet 22. november 2010 #3 Skrevet 22. november 2010 Prøver på nytt: Du kan prøve å sette vognbaggen i senga di, så nedenfor senga di, så oppi hennes seng og så ta henne ut av vognbaggen og rett oppi senga. Det var slik jeg fikk tangloppa her til å sove i egen seng. Det tok litt tid, men funket til slutt:) Håper dette kommer frem;)
♥ strikkemor ♥ Skrevet 22. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 22. november 2010 Der kom det fram ja =) Ja, kanskje det kan fungera. MIn vognbag er ganske stor iom at eg har duovogn, men eg kan prøva ein vri. Takk skal du ha! =) Fleire tips?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå