Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fødte for 6 1/2 uke siden, renselsen var ferdig etter 4 uker. Men nå har det begynt å komme frisk blod igjen... Leste i spedbarnsboken at all blødning som kommer etter at renselsen er ferdig regnes som mensen. Jeg ammer ofte, ca ver 3.time og da skal man vel ikke få eggløsning... Så lurer på om dette er vanlig mensenblødning og om jeg kan bruke tampong? Synes bind er så ekkelt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har hørt om flere som har fått mensen etter 4 uker selv om de har fullammet.. jeg krysser fingrene hver dag for at den holder seg borte..hehe.. er kommet like langt som deg..

Skrevet

Noen får mensen igjen fort etter fødselen selv om man fullammer. Ingen regel om at alle som ammer får mensen seint. Våres kropper er alle forskjellige. Virker som at du har fått mensen igjen nå (desverre).

7 uker siden jeg fødte og fikk mensen tilbake i dag:( Men nå ammer jeg ikke mer. Så da er det bare å innse at mensen er tilbake igjen:( Men litt godt å vite at kroppen er i rute igjen også.

Skrevet

Noen får mensen igjen fort etter fødselen selv om man fullammer. Ingen regel om at alle som ammer får mensen seint. Våres kropper er alle forskjellige. Virker som at du har fått mensen igjen nå (desverre).

7 uker siden jeg fødte og fikk mensen tilbake i dag:( Men nå ammer jeg ikke mer. Så da er det bare å innse at mensen er tilbake igjen:( Men litt godt å vite at kroppen er i rute igjen også.

Skrevet

Ville ventet litt med tampong tror jeg, ettersom det tross alt ikke er lenge siden du fødte! :) Renselsen her varte i ca 7 uker. Hadde et lite opphold etter ca 5 uker, og trodde den var ferdig, men så kom det litt til etter ca en uke. Så skader ikke å vente litt med den tampongen, kan jo muligens være resten av renselsesprosessen også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...