2011 Skrevet 22. november 2010 #1 Skrevet 22. november 2010 Hei alle.. Jeg sluttet på pilla i begynnelsen av oktober. Jeg fikk mensen med en gang som normalt før det gikk 23 dager og jeg fikk mensen igjen. Nå har det gått 30 dager og jeg har fortsatt ikke fått mensen.. Testet på fredag, men den var negativ. Noen erfaringer? :-)
2011 Skrevet 22. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2010 Hei, Nei, jeg har ikke tatt noen eggløsnings test om et er det du mener? Men jeg merker ofte på kroppen når jeg har eggløsning, og jeg mener selv at jeg hadde det når jeg forventet det.. Men det er jo vanskelig å si.. Synse det er rart at jeg ikke har fått mensen nå når jeg er på dag 30.. ?!
vår første 19 mnd prøving Skrevet 22. november 2010 #4 Skrevet 22. november 2010 Hei det kan ta opptil 3 mnd før mensen kommer tilbake etter p-pille slutt. Det tok 2 1/2 måned før jeg fikk mensen etter pilleslutt og jeg hadde mens to måneder på rad og så forsvant den plutselig igjen. min forige mens var 5 september og begynner å bli en god stund siden.. så det kan ta lang tid før syklusene er stabil igjen..
2011 Skrevet 22. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 22. november 2010 Æsj! Hehe.. Jeg ble så glad når jeg fikk mensen normalt forrige mnd og tenkte jeg var en av de heldige som kom inn i syklusen igjen med en gang.. Men nei. Det ser ikke sånn ut.. Jaja. Får ta tiden til hjelp og vente å se hva som skjer.. Kjedelig at dette skal ta så tid.. Takk for svar :-)
Oktoberskatt Skrevet 23. november 2010 #6 Skrevet 23. november 2010 her var det visst en tråd som stemte litt med meg... plages også med syklusen etter pilleslutt, første syklusen var på 8 uker, og i dag er det 8 uker siden mens igjen, men ingenting skjer... hvilke piller brukte dere?? Jeg har brukt synfase..
2011 Skrevet 23. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 23. november 2010 Hei du :-) Jeg har brukt yasmin. Sluttet 2. oktober og fikk mensen etter 23 dager (nogenlunde normalt), men i morgen er jeg på dag 32.. Har ingen symptomer på mensen heller.. Kjedelig! Da vet man jo ikke når eggløsning er igjen heller.. Jaja, det er bare å smøre seg med tålmodighet. Uansett hvor lett det måtte høres ut :-) Lykke til i allefall!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå