Gå til innhold

Mange med termin de 2 første ukene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynt å vente :( Det er litt dumt trur jeg. dagen i dag har jo vært kjempelang. Har drivi å bakt og styra fram til nå, men nå er jo fryseren full og jeg er lei av baking generelt:P Hva driver dere andre med i permisjonstiden??

Alt babyutstyr og bag er ferdig og klart så vet ikke helt hva jeg skal

finne på...

Har selv termin 4 des - gøy å følge litt med her inne på hvem som har termin rundt samme dato :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Termin kommende søndag og tilbud om igangsetting mandag om ei uke. Skumle saker! Hadde egentlig satt opp igangsetting idag (!), men valgte å utsette. Så får vi se hva vi gjør om det ikke har skjedd av seg selv innen ei uke (tviler..).

Her er også alt ferdig, og har vært det en stund, men siden jeg ikke er noe særlig i form blir det myyyyye TV-kikking og lite fornuftige saker. Er litt begrensa hva jeg får gjort når jeg stort sett bare må ligge. Men det er jo uansett ikke lenge igjen :)

Skrevet

Har termin 5. desember :) Og skal ærlig innrømme at jeg ikke gjør en damn shit :( Sitter her i sofaen hele dagen! Alt er ordnet til babyen kommer. Vasker nå en klesvask i ny og ne, tar ut av oppvaskmaskinen, går en liten tur nå og da. Men fytti katta som jeg kjeder meg. Har veldig mye kynnere og aktivitet i magen nå også, så orker ikke bevege meg/gjøre stort :/ Vil ha ut baby NÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!

Skrevet

oi, spennende :) de sier vel at det er best om kroppen klarer å komme i gang selv så tror jeg hadde gjort det samme :) går så mye drit på tv på dagtid - jeg blir helt oppgitt :P blir vel noen filmer og sånt de neste dagene tror jeg :) noen anbefalninger til noen bra jentefilmer kanskje?

Skrevet

termin 1 desember, skal på kontroll i morra, får vite da om jeg settes i gang allerede da, eller om ei uke :D

hvor skal du føde?? amazing-fødeklar

Skrevet

Håper det blir av seg selv, ja. Men har ikke helt troen på at det skjer noe før termin egentlig. Kan jo utsette igangsettinga enda ei uke fra neste mandag, men da blir det ikke før 41+4, og det syns jeg er litt i seneste laget :s

Hmmm, jeg er ikke noen stor filmperson. Måtte se Love Actually her om dagen da, så jeg var sikker på å få sett den før jul. Men serier har det gått mye av. Har sett One Tree Hill, House, How I met your mother, Big bang theory og enda litt ;p Big love og Rome er også å anbefale.

Også er det noen perler å finne på nett-tv hos NRK :)

Skrevet

så spennende! kan jeg spørre om hvorfor dere blir satt i gang før termin? :)

jeg skal føde på lillehammer sykehus :) forhåpentligvis snart! ;)

Skrevet

Termin 7 desember, men får igangsettings dato nå på fredag, og da blir det neste uke :)) (diabetes, derfor igangsettinge her)

Skrevet

Daglige aktiviteter har vært julekakebaking, og annen kakebaking. Og nå har jeg tydelivis gått inn i redebyggingsmodus. Har fått støv på hjernen.....støvsuger og vasker hver dag ;) Så her er nå den grundige julevasken unnagjort... Barnerom og stellerom er klart, og alle de små klærne er vasket og på plass---Bagen står klar på soveromsgulvet, så nå syntes jeg godt frøkna vår kan komme ;)

Skrevet

Hei:)

Har også termin i starten på desember, spennende 2 uker fremover nå!

Her er ikke formen akkurat på topp, så dagene begynner å bli drøyt lange...:) Men vi er jo jammen snart i mål, syns nesten det er litt surrealistisk jeg, snart har vi en deilig liten baby i armene:) :) Masse lykke til med siste innspurt, alle sammen! Bra initiativ av deg Amazing, kjekt å følge de som er sånn ca like langt som en selv:)

Skrevet

ja, jeg synes virkelig de siste 8 og en halv mnd har gått utrolig fort!! rart å tenke på at jeg snart blir mamma! ;)

man blir jo så giddaslaus av å bare sløve - nå er det nesten så jeg ikke gidder å lage middag til min kjære når han kommer hjem i dag ;p gjett om en som blir imponert ;)

Skrevet

Jeg leser til eksamen, det vil si at jeg prøver å lese noen timer hver dag, og prøver å få beveget meg! også blir det mye film her også=P

Liker du handarbeid er det virkelig gull verdt som tidsfordriv. Julekort, strikking, eventuelt sy er noen forslag=) Anbefaler staver viss man går tur! Jeg liker jo å strikke, så hadde jeg hatt helt fri ville jeg nok brukt mye tid på det, men ryggen syns det er nok å sitte i sofaen når jeg leser.

Jeg må innrømme at det irriterer meg at jeg er så avhengig av bim og går inn å sjekker hele dagen, og håper å få med meg noen gode råd, hehe men tror jeg snart gir opp i å lete etter tegn, for det gjør at verden stopper opp.

Håper du klarer å nyte tiden litt =)

Skrevet

Jeg rydder, steller planter og diller i huset. Strikker, drikker te, leser blader og ser på små søte klær. Kan ikke fatte at jeg skal få et barn til snart. Hatt så mye annet å tenke på at jeg ikke føler jeg er helt forberedt nesten... 11 dager igjen og utålmodig, men samtidig kommer nok fødselen som et sjokk.

Pakket bag og alt er klart på stellebordet.....fantastisk......

Skrevet

har termin i nå på onsdag men har av en eller annen grunn fått for meg at det ikke skjer noe før 4 des. har 2 små til her hjemme som hjelper meg med å få tiden til å gå så dagene går nå sin gang de, men må si det er deilig å bare slappe av mens småttisene er i barnehagen. jeg holder på å strikke en sovepose til den lille og det ser jo faktisk ut som at jeg blir ferdig med den og (denne gangen).

har ett filmtips viss ikke du har sett den Amazing - Fødeklar og det er the ugly truth (har sikkert stavet feil men men) den er knall!! skikkeli morsom jente film... til og med gubben måtte le av den.... jeg lo så tårene trilla når jeg såg den.

ellers har eg planer om å pynte litt nå før advedt og kansje begynne med jule baksten, så kan jeg jo og benytte sjangsen til å få på plass bildene som ikke er kommet i albumene ennå...

Skrevet

Jeg har termin 1. des. Selv om jeg er klar som et egg nå, så er ikke alt på plass enda. Har begynt å pakke bag'en, har ikke kjøpt inn stelleutstyr, men ellers tror jeg det meste er sånn høvelig i orden. Trenger litt amme-klær, men å dra på shopping skal jeg alltids få tid til før babyen kommer! Har stressa i flere uker med å få ordna ting og tang, men nå får jeg liksom ikke ut fingeren. Kanskje det er kroppens måte å si fra om at jeg kommer til å gå over termin! Grøss. Men man går maks 10 dager over før de setter i gang her, så om ca 19 dager har jeg forhåpentligvis baby uansett.

Jeg har fått helt dilla på å hekle og strikke! Har nettopp gjort ferdig 2 babytepper, og selv om jeg har 3-4 prosjekter på pinnene klør det bokstavelig i fingerene etter å begynne på noe annet. Skal bruke denne uka til baking og vasking og pynting til jul så jeg slipper det når babyen har kommet.

Skrevet

Oi!!! Så flink du er da - jeg begynte på et babyteppe med flettemønster i strikking, men det tok så lang tid at jeg gav helt opp :\ Nå er det vondt å sitte for lenge om gangen, så tror ikke jeg skal ta det frem igjen heller. Men hadde vært koselig å prøvd på en sparkebukse eller noe sånt, men vet ikke om jeg klarer det ;)

Filmtips er mottatt!! :) tar gjerne imot flere.. Har pløyd meg gjennom Gossip girl, Vampire diaries de siste månedene. Har jo alltids mange sex&thecity jeg ikke har sett og greys.. men så var det dette med sittinga da ;)

avhengig av BIM ja.. hahah.. melder meg inn i klubben ;)

Skrevet

Jeg hadde termin på søndag, så jeg kommer vel til å føde innen de neste 2 ukene (forhåpentligvis) :)

Er ikke så langt unna du da, jeg skal føde på Gjøvik. De starter visst med igangsetting på dag 11 etter termin, så innen 14 uker håper jeg virkelig jeg er ferdig :)

Skrevet

14 UKER?! Fyfaen :P jeg mente dager selvfølgelig. Uaktuelt å gå i 14 UKER til :P

Skrevet

Hei :) Har termin 4.desember jeg også, men her kommer gutten på torsdag. Da blir det planlagt keisersnitt ! Kjenner det begynner å bli veldig tongt nå, å dagane går i å springe etter min 14 mnd gamle gutt :) Men som sakt, bare 2 dagar igjen nå å skal bli gått å bli ferdig denne gangen og ;) Har ikke pakka bagen heller, så det kan jeg jo kansje gjør idag. Få dagane til å gå er ikke alltid det enkleste nai.

Skrevet

haha ;) 14 uker håper jeg da inderlig at du slipper å vente ;) får håpe kroppen klarer å sette i gang selv da :) spennende dette her altså :D prøver å slappe av å kose meg mest mulig nå også - men er utålmodig altså... og det er jo litt for tidlig :P men.. ungen er uansett ute med siste frist 19 desember så ikke sååå lenge igjen nå :)

Skrevet

oi :) må være spesielt å vite når det skal skje! :) Spennende da - masse masse lykke til med ks:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...