Gå til innhold

Erfarne tempere, hva syns dere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel ikke akkurat ekspert, men synes det ser ganske normalt ut i forhold til det jeg er vant til. Du kan vel regne med å ha EL rundt disse dager og få stigning i temperaturen snart. Spennende å følge med :)

Skrevet

Kjekt da, ser veldig bra ut så langt :) Hvis du har en syklus på ca 28 dager ser du vel en stigning en av dagene :) Men FF merker ikke av for EL før du har hatt tre høye tempmålinger.

Skrevet

God morgen, og tusen takk for svar begge to :)

Visste ikke helt hvordan jeg skulle forvente at den så ut, og det

er ikke bare bare å Google frem eksempler på vanlige folks bbt skjema.

Perfekte lærebokgrafer fant jeg nok av men ;)

Har "akkurat" sluttet med pillene, og funnet ut at det er cyster på

eggstokkene mine så vet ikke helt hva jeg kan forvente av syklusene mine. Har hatt to på 21-22 dager også den siste som var på 46 dager.

Har med stor sansynlighet ikke hatt noen el disse pp'ene.

Så nå prøver jeg å få litt oversikten før jeg bestiller meg en legetime.

Vet jo at cystene er der så om det ikke skjer noe snart ser jeg ikke noen grunn til å vente med det.

Spennende med tempingen da.

Jeg elsker skjemaer og slikt så dette var interessant

i seg selv. Har 3 forskjellige nå ;)

Følger litt med på Tappen også men den er helt crazy,

og det samme med utfloden. Her snakker vi eggehvite i tide og utide.

Har til og med prøvd meg på el.tester men de er omtrent blendahvite..

Men nå var tempen opp bittelitt fra i går så jeg får bare vente og se.

Skrevet

Jeg har også hatt lange og "rare" sykluser. Sluttet på pillen i april, gravid i juni og SA i juli, så har jeg hatt sykluser på ca 40 og ca 60 dager etter det. Slitsomt å ikke vite hva som skjer med kroppen, om man har hatt EL, kanskje gravid?, eller bare gå og vente på mensen. Jeg fikk den igår og hadde endelig en "normal" syklus på 35 dager. Så nå satser jeg på å prøve i desember :)

Synes det hjelper veldig med temperaturmåling, får bedre oversikt da. De gangene jeg har hatt høye temperaturer 3 dager på rad, har det alltid holdt seg høyt og mensen har kommet 12-14 dager etterpå. Er ganske gla i skjemaer og sånt jeg også. Prøver å sjekke livmortapp og utflod, men synes det er litt vanskelig å tolke noen ganger.... Håper du får EL og høye temperaturer nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...