Gå til innhold

Hva er deres erfaringer med vekt de siste ukene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynt å gå litt ned i vekt, har hatt en god økning hele sv skapet. Siste ukene står det helt stille, og til og med litt ned.. Vanlig mon tro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min erfaring er at man ofte mot slutten ikke har noe særlig matlyst da magesekken begynner å få innmari dårlig plass pluss at man er sliten og lei. I tillegg så forbrenner kroppen ca 500 kcal ekstra hver dag til prod av babynæring.

Her har vekta stagnert helt ved 36 uker så det er sikkert ikke helt uvanlig vil jeg tro.

Skrevet

jeg har gått opp en del i svangerskapet. men nå har vekten stoppet opp. syns det er rart siden jeg ikke får drive med aktivitet. så trodde vekten kom til å skyte egentlig :P

jeg er 34+1 idag.

Gjest Mentha♥med kul på magen♥
Skrevet

Hehe bare jeg som fortsetter å gå opp da? Er 33+5 i dag, og har lagt på meg en kg de siste to ukene. Men kan jo håpe det stopper opp litt hos meg også etterhvert :)

Skrevet

Jeg har også stagnert sånn etter uke 32, tror jeg, det er bare fint, for jeg har gått opp et halvt kilo i uka jevnt og trutt siden starten.. Håper det forblir sånn, det er jammen tungt nok som det er allerede.. bare 5 uker igjen..

Skrevet

Jeg sto stille veldig lenge, men har lagt på meg halvannen kilo siden jeg slutta å jobbe(snart to uker siden). Hadde en veldig aktiv jobb og måtte gå dit hver dag også, så ikke rart det har kommet på litt ekstra nå som stillesittingen har begynt da ;)

Skrevet

Tusen takk for svar! Jeg husker ikke at jeg stoppet slik opp i de andre sv skapene mine, derfor blir man jo litt utrolig. Ringte jm min, skal dit på en ekstra sjekk i morgen, og hvis sf-målet stiger slik det skal så skal jeg legge bort bekymringen og nyte de siste 4 ukene som gravid (for siste gang i tillegg, så litt vemodig er det alt).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...