Miss Snow Skrevet 22. november 2010 #1 Skrevet 22. november 2010 Fytti rakkern så vondt nedpresset/stikkinger eller hva søren det kalles er. Det kommer innimellom, helt ut av det blå, og det gjør så jækla vondt "oppi der" at det er helt pyton. Ser ikke poenget med nedpress i det hele tatt her jeg ligger! Kjempestøl i lysken, nedpress og en haug korsryggmuring er visst greia idag. Lukter at dagen blir tilbrakt liggende på sofaen gitt! Hrmf!
Lillemy89 Skrevet 22. november 2010 #2 Skrevet 22. november 2010 jeg syns synd på deg!!! jeg har hatt en god del dager med det samme. så vet hvor vondt du har det nå =/ men jeg føler meg helt hoven og sår i underlivet. vet ikke om det har noen sammenheng. men behagelig er det ikke!! har du varmepute så legg det på. det har hjelpet hos meg iallefall. så får du ha en fin kveld på sofaen
..snøklokke.. Skrevet 22. november 2010 #3 Skrevet 22. november 2010 ja, kjenner til det.. Ikke noe godt i det hele tatt.. Ikke noe særlig med gode råd heller dessverre! Men vondt er det!
Miss Snow Skrevet 22. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 22. november 2010 Jeg har i det store og det hele sluppet unna veldig mye vondter, så jeg bør egentlig ikke klage, men idag har det virkelig vært vondt, ja! Våkna med helt "sprengt" mage og vondt for å bevege meg og noen ganske heftige korsryggsmerter. Det er jo lov å håpe at det er noe på gang, siden det er ei uke siden hinneløsningsforsøket og termin kommende søndag, men jeg har egentlig ikke troen på det heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå