Gjest Skrevet 22. november 2010 #2 Skrevet 22. november 2010 Olje en ildfast form. Legg tomatskiver i bunnen. Brunne filèene lett på begge sider og krydre med salt og pepper. Skjær i passende stykker (ca 4 stk per filè), og legg oppå tomatene. Ha over litt hvitløk. Ha over fløte og creme fraiche. Bruk grønnsaker du liker (jeg bruker paprika, løk og brokkoli). Ha over mozarello. Steik ca 30-40 min på 200 grader. Server med ris eller pasta og en god salat.
Gjest Skrevet 22. november 2010 #3 Skrevet 22. november 2010 Eller lgg lettstekt kylling i en oljet form. Pisk en pakke fløte halvstiv, ha i chlipaste og ha over kyllingen. Legg klatter av mango chutney opppå fløteblandingen. Dryss over litt hakket chili og hvitløk. Rød paprika i strimler. Steik som i oppskriften over. Server med båndpasta og hvitløksbrød.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #4 Skrevet 22. november 2010 Jeg liker å lage i gryte (leirgryte) Da har jeg kyllingkraft og forskjellige grønnsaker i bunn (gjerne minimais, brokkoli, blomkål, ingefær og gulrot) og kyllingfilet på toppen + krydder da mmm
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #5 Skrevet 22. november 2010 Ildfastform med tomatbønner på bunnen, chili blandet i. Rå kyllingfileter oppe der , med krydder på. Så tomatskiver dekket over alt og til slutt ost over. I ovnen i ca 30 min på 225 grader. Serveres med ris , salat eller hvitløksbrød.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #6 Skrevet 22. november 2010 Mmmm får vann i munnen! Tusen takk! Noen enda enklere og raskere? Noe slikt som å slenge hele kyllingfileter opp på grønnsaker?
Gjest Skrevet 22. november 2010 #7 Skrevet 22. november 2010 Skjær kyllingfilèene på lang slik at du får tre eller fire tynne skiver. Fyll med noe du liker, f.eks fetaost og pesto og rull sammen. Del rullene i mindre biter om du ønsker. Sett rett på bakepapir på plate og steik. Serveres som en smårett eller mee ovnspoteter og salat.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #8 Skrevet 22. november 2010 snurr bacon rundt fileene, brun de litt i stekepannen og så inn i ovnen ca 25 min.. Server med brokkoli, bretagne saus og ris...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå