Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg blir ikke kvitt kvalmen. Er helt på gråten, klarer ikke dette mer.

Jeg er sengeliggende minst 20 timer i døgnet. Ikke gøy med to små jenter som gjerne skulle lekt litt med mammaen sin.

Nå har jeg vært sykemeldt siden uke 5,5 og er foreløpig sykemeldt til 5.desember. Legen og gynekologen synes så lenge jeg ikke går mange kilo ned i vekt, så bør vi styre unna kvalmestillende og heller være sykemeldt. Kjenner bare at jeg blir litt motløs nå når jeg er så langt på vei uten å kjenne bedring i det hele tatt.

Ja ja, jeg burde vel vite bedre da jeg har vært gjennom det to ganger før.

Måtte bare syte litt.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142590368-runder-snart-uke-12-og/
Del på andre sider

Fortsetter under...

vet akkuratt hvordan du har det... går inn i 2 trimester om ei lita uke å jeg er like kvalm og sliten enda... toppet seg helt her sist uke når jeg på toppen av det hele fikk krystall syken..=( helt forferdelig,men nå har jeg blitt bedere fra det,emn da kommer den helsikkens kvalmen krypende tilbake=( klikker i vinkel snart.. kjempe irriterene..er å fullt sykemeldt frem til 5 desember... x-er fingrende at det er den siste sykemeldinga mi for denne gang... legen min sier å ikke han vil gi meg no mot kvalmen...vær hjemme å slapp av så går det nok over....har ei tuste på 3 1/2 år som vil leke litt å er skikkelig mammadalt.... ikke like lett forklare de det....

lykke til videre...vet åssen du har det..=(

Annonse

Verken fastlegen min eller gynekologen min ville gi meg noe for kvalmen. De mener det er bedre å heler være sykemeldt den tiden det tar. Ellers går jeg alltid med sånne armbånd, går fast til akkupunktør, tatt homeopatiske medisiner, ingefærrot og tvinger ned litt mat ofte. Kvalmen ga seg i uke 15 med begge de to andre jentene så håper i hvertfall ikke jeg går lenger med denne:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...