mom42 Skrevet 22. november 2010 #1 Skrevet 22. november 2010 Er 33 uker på vei, og har i natt hatt helt forferdelig smertefull aktivitet i magen. Lillemor har lagt seg med hodet ned, men hun kjennes ut som et sprengborr og smeller til innover i magen, så det går på invollene løs kjennes det ut som. Har sovet 3 timer i natt Jeg dro som vanlig på jobb, men hele dagen har jeg hatt skikkelig press ned i bekkenet og det har vært slik at jeg knapt har kunnet gå. Jeg dro hjem fra jobb og har nå lagt meg på sofaen med bena høyt. Er dette vanlig, eller er det et tegn på at jeg må ta det roligere framover? Noen flere med samme opplevelse?
Lillemy89 Skrevet 22. november 2010 #2 Skrevet 22. november 2010 hos meg har lillemann lagt seg med hodet ned, og han har hendene sine rundt ved hodet sa de på ultralydå gud hvor vondt det er når har driver å slår løs med de hendene. det er sånn at jeg sier au!! hehe folk ser jo rart på meg, men det får bare være. ribben og invollene føles som er sparket i stykker.orker ikke ha på bh nesten, er så sår der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå