Gå til innhold

Noen som har prøvd dette med ring i snor for å tippe kjønn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg prøvde dette med forlovelsesringen min å et hårstrå fra meg selv. en venninne holdt den over håndleddet mitt. gikk den i sirkler ble det en jente å gikk den frem og tilbake ble det en gutt. dette var før jeg ble gravid, å jeg vet enda ikke hvilken kjønn jeg bærer da det er litt tidli:P men vertfall, i følge den ringen da så får jeg vist først en jente, så stoppet ringen, deretter gikk den frem og tilbake,så da ble det en gutt, fpr så å stoppe igjenn får å gå i sirkler. så i følge ringen blir det 3 barn på meg.. men blir det som jeg har planlagt blir det bare to:P jeg vet ikke om jeg skaj tro på dette. men, jeg har drømt at jeg får en jente som min førstefødte. det har min mor også. du får prøve det å se hva som skjer?? dette er vertfall ikke noe jeg vil sette min lit til. men det var gøy å se på at den gikk i sirkler, for å stoppe å gå frem og tilbake.

ønsker deg vertfall lykke til:)

Jeg har også prøvd dette. På meg viste det jente og på samboeren min viste det gutt...så blir spennende å se hva som egentlig skjuler seg i magen;) Vi ønsker ikke å få vite kjønnet på forhånd så vi må nok bare leve i spenningen frem til fødselen!

Veit dåkke om barn man har fra før blir vist og? Har en gutt fra før, så lurte på om den kanskje ville vise det og.. siden ringen skal vise alle barna man får :)

Søskenbarnet mitt gjor forresten ditta og ho fekk vist at ho skulle ha jente og det stemte ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...