mamman til lykke Skrevet 22. november 2010 #1 Skrevet 22. november 2010 er nå 27uker på veg å kjenner det virkeli bjunner å tapå. jobber 80% som frisør, å når eg kåmmer hjem fra jobb om dagene så har eg så vonnt i beina at eg nesten ikke klarer gå. eg tror dette og er mye av grunnen til at eg såver så dårlig om nettene å har mye kramper. eg føler meg til å me sliten av å bare sitte å ikke jør en dritt av å til! er det andre som har det sånn? er dette grunn nåkk ti å sykemelde seg litt, så eg ikke går så mye på jobb? hva syns dere?
Bettan81 Skrevet 22. november 2010 #2 Skrevet 22. november 2010 Jeg er også 27 uker på vei... Jeg har trappet ned til 50 % stilling som frisør, og hjulpet meg masse!!! Som legen min sier er at man skal lytte på kroppen... er den sliten vil jeg nok anbefale deg å trappe ned!
Mama88 Skrevet 22. november 2010 #3 Skrevet 22. november 2010 Hei Titter innom fra 3.trimester.. Er 29 uker på vei, og begynte også å bli fryktelig sliten i midten av uke 27! Var ikke noe gøy, kunne nesten ikke gjøre noenting før jeg var utslitt... Nå i dag, 28+4, måtte jeg kapitulere og få meg en sykemelding. Gradert, 50% i 1 uke. Så nå spørs det om min arbeidsgiver klarer å tilrettelegge for meg på jobb, hvis ikke kommer legen min til å sykemelde meg 100% ut svangerskapet! Jeg kunne forhindret dette, om jeg hadde lyttet til kroppen min tidligere.. Jeg har ikke hatt noen plager i det hele tatt under svangerskapet, så dette ergrer meg veldig.. Jeg er så sliten i kropp og sjel, så jeg håper dette funker for meg Mitt råd er å lytte til kroppen til NÅ, før du blir for sliten. Dette er tiden å være egoistisk på, du bærer tross alt på et lite barn Lykke til videre
mamman til lykke Skrevet 24. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 24. november 2010 har fått meg 50% sykemld nå, så skal bi spennende å se hvordan det går. sjefen min er heldivis gravid selv og veldi forståelsesfull:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå