Gå til innhold

Fått time til ordinær ultralyd neste måned, e såå spent!

Anbefalte innlegg

Har allerede vært på 3 ultralyda, men de har ikke vært av den helt positive sorten pga blødninge. Men no e alt i orden og no blir det ordinær ultralyd, e skikkelig spent på om det e ei jente her inne som følelsen min sir :D

Fortsetter under...

Å vi skal den 20 des, blir spendene å høre va hun sier det er nå. Sa det var ein gutt i uke 13 så blir spendene å høre va di sier nå :-)

Har ikke vist det med di 2 andre.

Men du må ha masse lykke til :-)

Annonse

vi har vært på 3 ridlig ul.. men gleder oss kjempe masse til ordinær ul.. Har ul time 3 desember.. Bare litt over 1 uke til.. :)

men vi skal ikke vite kjønnet denne gangen.. :) Blir veldig spennende til sommeren.. :) har heller ingen spes.følelse på hva det kan være..

Vi skal 21.desember. Blir så gøy! Har også vært på en del pga blødninger, men nå som jeg føler meg ganske trygg på at ting er ok, så gleder jeg meg veldig til å se den lille igjen, selv om nervøsiteten alltid er der litt..

Spennende om følelsen din sier rett, da! :o) Skal bli gøy å få alle tilbakemeldingene fra UL neste måned, da :o)

Jeg har også tid 3 des (neste fredag) og skal heller ikke vite kjønnet.

Visste ikke det forrige gang heller, og det er SÅÅÅÅÅ spennde ved fødselen, en ekstra god motivasjon når det står på som verst;)

Har en gutt fra før:) Var HELT sikker på at han var jente, så det var en artig overraskelse:)

Lykke til allesammen!!!

Har sett at det e jo så mange her på maiklubben som har slitt med blødninge og at de har mista.. Ekle greier :(

Her blødde æ relativt lenge, og det va visstnok fordi det va 2 egg der inne og at kun det ene hadde festa seg, så æ tolka det som at æ hadde egtnlig tvillinga og at den ene gikk til grunne..

No e endelig puppan begynt å bli øm igjen, og magen har vokst som bare det de sise uken, så no greie æ endelig å tenke at den ene som e igjen der inne vokser og har det bra <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...