Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #26 Skrevet 22. november 2010 Absurd å runke foran partner ???? Hjelpe det meg, det er jo bare spennende. Dere har vel sex kun i misjonæren med lyset av og da eller ? Nei skaff dere ett spennende sexliv..
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #27 Skrevet 22. november 2010 Det skal være en god forebygging av prostatakreft å runke mye, dvs få skiftet ut sæden ofte. Så be mennene deres om å intensivere runkingen!
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #28 Skrevet 22. november 2010 Det vet jeg ikke, for han gjør det ikke foran meg ihvertfall. Det får være hans business.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #29 Skrevet 22. november 2010 Haha, meg som syns det var absurd å runke foran meg lenger oppe her. Da mener jeg jo selvfølgelig ikke som en del av sexen. Da er jo jeg inkludert, og da regner jeg det ikke helt som runking. Jeg tenkte mer sånn at han tar seg en runk alene. Syns det virker absurd å sette seg foran pc'n og runke, mens jeg sitter i stua og ser på tv, hvis du skjønner.. Og nei, vi har ikke bare sex i misjonæren med lyset av
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #30 Skrevet 4. desember 2010 Av og til våkner jeg av at min kjære ligger å runker ved siden av meg. Han sier at han av og til gjør det i søvne og at han våkner av at han gjør det. Er det normalt og hvorfor skjer det? vi har mye sex liksom, men jeg vil ha mer. Jeg må innrømme at jeg faktisk blir litt kåt av at han runker ved siden av meg. Spesielt nå etter jeg ble gravid, jeg er kåt heele tiden, men han blir så fort øm. Når vi har hatt sex 2 ganger i løpet av en dag så blir han plutslig øm.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #31 Skrevet 4. desember 2010 |Det aner jeg ikke- han har da ikke rapporteringsplikt. Vi har mye og god sex, og det er det jeg bryr meg om, hva han gjør med seg selv får være hans business.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #32 Skrevet 4. desember 2010 Hehe sant det! jeg bare skulle ønske vi kunne ha sex istedenfor. jeg blir tent av det. Og jeg føler meg ganske dum om jeg skal begynne å gjøre meg selv ved siden av han jeg også. Dette har bare skjedd 2 ganger da, men når det skjer så har vi alltid hatt sex kvelden før. En gang gjorde jeg meg selv ved siden av han, bare for å irritere siden jeg ikke fikk sove når han gjorde det. da la han seg på sofaen liksom.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #33 Skrevet 4. desember 2010 mannen min runker flere ganger i uken, uansett om vi har mye sex eller ikke. Syns det er helt greit, da varer det lengre de gangene jeg trenger det
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #34 Skrevet 4. desember 2010 Vet ikke, spør ikke så ofte. Idag hadde vi sex for første gang på 3 uker, og jeg sa at "Ja, du har vel ordna deg selv i mellomtida"... men han hadde ikke det....
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #35 Skrevet 4. desember 2010 Det er faktisk ganske imponerende å klare seg uten sex i 3 uker når man er i et forhold
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #36 Skrevet 4. desember 2010 Jeg synes mannen min runker alt for lite! Er selv veldig seksuell og synes det er merkelig at han ikke har behov for det...? Synes faktisk ikke det har noen sammenheng med vårt sexliv. Onanering er for min del noe privat og bunner ikke i utgangspunktet i lite par-sex! Mer runking, god egenkropsfølese og lyst :-)
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #37 Skrevet 4. desember 2010 Min runker ikke. Syns det er snodig. Jeg onanerer daglig... han er ikke så hypp på sex som meg heller da.
Runkekongen Skrevet 8. april 2013 #38 Skrevet 8. april 2013 Jeg runker veldig OFTE. Jeg runker sånn 4 ganger i løpet av en time. så jeg runker hver time.. Jeg er avhenging av å runke...
☆☆☆ Skrevet 8. april 2013 #39 Skrevet 8. april 2013 Dette har eg rett og slett forsømt å spørre han om!
Anonym bruker Skrevet 8. april 2013 #40 Skrevet 8. april 2013 Tror knapt han har gjort det på de 10 årene vi har vert sammen. Eksen min gjorde det ofte, så syntes i begynnelsen at det var "rart" at han ikke gjorde det Er vel kanskje fordi vi har så ofte sex. Legger meg uansett ikke oppi det der. Anonym poster: f8b017726b963936c2819e092b9195c1
Gjest yrild Skrevet 8. april 2013 #41 Skrevet 8. april 2013 Jeg synes liksom at mannen min skulle runket litt mer :-) han er som din og synes det holder med sex. Synes det er rart at han ikke føler behov for å masturbere.jeg synes på et hvis at det er en del av et godt forhold til sin egen kropp...?
Anonym bruker Skrevet 8. april 2013 #42 Skrevet 8. april 2013 Jeg runker veldig OFTE. Jeg runker sånn 4 ganger i løpet av en time. så jeg runker hver time.. Jeg er avhenging av å runke... Åja, du liker ditt eget fantastiske svar? Stakkars, du kan da verken klare å lære på ungdomsskolen eller ha tid til et sosialt liv. Sexavhengig kalles det, søk hjelp. Anonym poster: 4fbd47f7ba5eb3b2bcd5a03fc884c5cf
Toocute Skrevet 8. april 2013 #43 Skrevet 8. april 2013 Altså, det spør jeg han ikke om. Er jo litt privat sak når det gjelder om onani
L-8 Skrevet 8. april 2013 #44 Skrevet 8. april 2013 Hmm, vet faktisk ikke frekvensen, men regner vel med at det er en daglig rutine? Er ikke det helt normalt? Runking er jo ikke i stedet for sex, men et supplement...
Anonym bruker Skrevet 8. april 2013 #45 Skrevet 8. april 2013 Det aner jeg faktisk ikke.. Mistenker at han gjør det sjelden, for hvis det går en liten uke siden sist vi hadde sex (gravid...) kommer han alltid veldig fort første gangen. Hender jeg runker han da Anonym poster: 44ac3eaa31cc717d78e55429b640f0e2
Hønemor30 Skrevet 8. april 2013 #46 Skrevet 8. april 2013 Har ingen aning, men helt ok for meg at han gjør det, slik set er her nå har vi sex opptil 4 ganger i døgnet, men vi er fortsatt nyforelsket da.. Eneste gangene vi ikke har sex, er når jeg har mensen, selv om han som oftest får en blowjob fordi Fordi hva? :-P
Bananahammock Skrevet 8. april 2013 #47 Skrevet 8. april 2013 Flere ganger i uken, tror jeg. Det er ikke egentlig noe vi snakker så mye om, tror ingen av oss bryr seg så veldig om hva den andre gjør på egen hånd. Vi har masse god sex i tillegg. Onani er sunt, året rundt!
Anonym bruker Skrevet 8. april 2013 #48 Skrevet 8. april 2013 Jeg syns det er veldig søtt med de damene som tror at de vet akkurat hvor mange ganger mannen har runket i løpet av de siste åra. Jeg tror mange av dere lever i lykkelig uvisse - akkurat slik det burde være. Anonym poster: 41f3aba47aca95b3d0ab3f358d83528a
Anonym bruker Skrevet 8. april 2013 #49 Skrevet 8. april 2013 Ikke så mye alene. Når det av en eller annen grunn blir lite sex spør han om det er greit at han tar med seg datamaskinen opp. Jeg sier ja og han liker veldig godt om jeg kommer opp og hjelper han litt på slutten. Det er også en grei løsning for meg hvis jeg ikke orker selv, men jeg liker jo å se at han koser seg. Ellers blir det ofte som en del av sexakten. Han er en type som blir sliten av utløsning og det ville vært slitsomt med mer enn 4-5 ganger i uka, og aldri før noe som er fysisk krevende (gjelder også sex). Hvis han skal noe etterpå er det bare jeg som får orgasme. Vi låser heller ikke dørene for hverandre og snakker åpent. Det hadde ikke gjort meg noe om han gjorde det oftere for seg selv, men jeg hadde blitt overrasket Anonym poster: 2a07f5c68dd9d0b142fb36d5d8749291
Charlotte1988 Skrevet 8. april 2013 #50 Skrevet 8. april 2013 Har ikke spurt, men det må han da gjerne gjøre:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå