Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #1 Skrevet 22. november 2010 Mannen min runker ikke. Han sier han ikke har runka på tre år (vi ble sammen for tre år siden), han føler ikke behov for å runke, han vil heller ha sex. Er det normalt å ikke runke? Jeg er veldig gla for at han ikke gjør det, eksen min runka masse, og jeg synes ikke det har noenting i ett forhold å gjøre, bedre å bare ha sex da!
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #2 Skrevet 22. november 2010 Mannen min runker veldig sjelden. Det kan skje en gang iblant hvis jeg oppfordrer han, eller hvis jeg hjelper til litt. Jeg ønsker at han skulle runke mer.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #3 Skrevet 22. november 2010 Nei, kun dersom det ikke blir sex på en liten stund f.eks ukene etter fødsel, operasjon, dersom mensen varer ekstra lenge for meg ol. Generelt vis det begynner å nærme seg en uke siden sist vi har hatt sex. Han sier at han ikke liker å gjøre det, men føler det nødvendig å lette på trykket omtrent da for å ikke bli for gretten. Han foretrekker helt klart sex, og synes ikke det er behov for dette så lenge vi har normalt mye sex. Altså ca 3-5 ganger i uken.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #4 Skrevet 22. november 2010 Hvoordan skal jeg vite det, leg legger meg virkelig ikke borti hvorvidt han runker eller ikke! Jeg regner med at han gjør det, i likhet med de fleste normale, sunne mennesker...
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #5 Skrevet 22. november 2010 Jeg håper for guds skyld han gjør det!! Jeg gjør det ofte selv når mannen min ikke er hjemme! Eller etter at jeg har lagt meg og han sitter oppe og ser på TV.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #6 Skrevet 22. november 2010 Sambo her runker ikke, han har vel gjort det 1 gang på de 2.5 åra vi har vært sammen. jeg synes ikke noe om det. og vi har sex når det passer oss og det kan fort bli plutselig midt på dagen(når snuppa sover eller er i bhg om jeg slutter tidligt på skolen) eller på kvelden, kansje rett etter snuppa har lagt seg og så igjen når vi går og legger oss. så ikke så lurt om han tar seg en handjob da jeg kansje plutselig vil ha sex:P og vi er enige om at runking og ellers kosing med seg selv ikke skal gå ut over sexlivet.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #7 Skrevet 22. november 2010 Folks behov for å runke er varierende, men jeg kjøper ikke helt at han ikke har gjort det på 3 år. har du aldri mastrubert på disse tre årene? Min mann runker sikker. Nå pleier han ikke akkurat å gjøre det foran meg, så det er vanskelig å svare på hvor ofte. Det plager meg ikke, siden jeg får den sexen jeg ønsker...
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #8 Skrevet 22. november 2010 Hva som er normalt veit jeg ikke... Jeg vil tro at min runker kanskje en gang om dagen, helt uavhengig av hvor mye/lite vi har sex. Har ingen problemer med det. Jeg veit jeg kan "få" sex 3 ganger om dagen om jeg av en eller annen grunn skulle ønske det.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #9 Skrevet 22. november 2010 "og vi er enige om at runking og ellers kosing med seg selv ikke skal gå ut over sexlivet." Kjære vene. Hvor ble råderetten over egen kropp av?
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #10 Skrevet 22. november 2010 Har ingen aning, men helt ok for meg at han gjør det, slik set er her nå har vi sex opptil 4 ganger i døgnet, men vi er fortsatt nyforelsket da.. Eneste gangene vi ikke har sex, er når jeg har mensen, selv om han som oftest får en blowjob fordi
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #11 Skrevet 22. november 2010 Det vet jeg ikke. Har aldri spurt og kommer nok ikke til og gjøre det heller.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #12 Skrevet 22. november 2010 Mannen min er så lat på det området at han gidder ikke runke å han sier at han har mer enn nok med sexen ( jeg er av typen som kan ha sex flere ganger om dagen flere dager i uken) Men mennene til flere av disse kvinfolka her på dib/bim så skjønner jeg at mannen runker, flere legger jo sex-livet dødt bare for dem får positiv test, eller for tenk om det skulle gjøre litt vondt etter fødselen. Suck it up woman å nyt sexlivet!
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #14 Skrevet 22. november 2010 ja det tror jeg. Når han dusjer. Jeg gjør det også selv, så ser ikke noe galt i at han gjør det.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #15 Skrevet 22. november 2010 litt komisk å se så mange svare: "nei, det synes jeg ikke noe om". Hva hadde dere sagt om mennene deres sa det samme, at dere ikke fikk ha intime stunder med dere selv? Er dere redd de hadde gjort det istede for sex?
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #16 Skrevet 22. november 2010 Vet ikke, hakke spurt`n! Men det gjør han sikkert. Sikkert godt for han med en treminutters runk i dusjen etter jobb ?
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #17 Skrevet 22. november 2010 Det aner jeg ikke, har ingenting med om han runker i dusjen eller når jeg sitter lenger oppe enn han.. herregud det er da hans kropp! Jeg forteller ikke han heller at jeg onanerte i går kveld siden han la deg så tidlig.. det har da ikke han noe med:) Forresten kan en aldri vite sikkert at noen ikke onanerer, det kan en jo gjøre hvor som helst..feks i dusjen.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #18 Skrevet 22. november 2010 Tja, jeg vet han har runket et par ganger mens jeg var gravid og dårlig, og det er selvfølgelig helt ok. Ikke at han trenger å informere meg, men han er ikke så nøye med å skjule sporene:) Men, vi legger oss sammen, står opp sammen, jeg er ofte på badet mens han dusjer (han låser ikke døra). Eneste gang han låser døra og har alenetid på badet er når han driter, og jeg ser ikke for meg at han føler for å runke da. Han er selvfølgelig uten meg på jobb, på trening, og når han er ute og jobber i garasjen o.l. Men det er vel heller ikke arenaer hvor det er naturlig å runke. SÅ, etter mitt lille ressonnement; mannen min runker om ikke aldri, så i hvert fall ytterst sjelden...
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #19 Skrevet 22. november 2010 Vet han gjør det, han sliter med søvnen og gjør det ofte for å få sove. Nå for tiden når jeg er gravid med bekkenløsning og sexlysta på bånn tror jeg høyrehånda er hans beste venn;) La nå mannen kose seg sier jeg
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #20 Skrevet 22. november 2010 Mannen min runker ikke for vi har nok av sex. Kall han unormal osv... men det er deres ord. Han er sunn som f i mine øyne iallefall
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #21 Skrevet 22. november 2010 Mannen min runker når jeg er borte hjemmefra mer enn fks 3dager og det fordi vi aaaldri klarer å la være å si hva vi vil gjøre med hverandre når jeg eller han for den del, kommer hjem igjen. Jeg har ingenting imot at han gjør det, og har til å med bedd han gjøre litt når vi holder på, før jeg tar over fks..
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #22 Skrevet 22. november 2010 Mannen min får ikke lov til å runke uten at jeg hjelper ham. I motsatt fall regner jeg nemlig med at han ville fantasere om f.eks. nabokona eller den kvinnelige sjefen sin. Da er det tryggere at jeg tar meg av ham, og hjelper til. Jeg merker med en gang hvis han forbryter seg mot denne regelen, og onanerer på egen hånd. Da får han ikke så sterk orgasme når vi puler. Merker det også på sædmengden hans. Og da vanker det straff. Ris på rumpa og ti minutter i skammekroken med buksene på knærne.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #24 Skrevet 22. november 2010 Han påstår at han aldri runker, om det er sant eller ikke vet jeg ikke. Bryr meg ikke heller. Jeg koser meg titt og ofte, min kropp, jeg gjør hva jeg vil med den.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #25 Skrevet 22. november 2010 Jeg er ikke helt sikker. Dere som vet hvor mye mannen deres runker, forteller han det, eller gjør han det åpenlyst? Høres absurd ut for meg begge deler.. Jeg vet ikke om mannen min runker mye. Jeg håper egentlig han runker en del, for det har blitt lite sex her i gården (har tatt en prat om det, og skjerper oss nå), så for meg hadde det betydd at han ihvertfall tenker på sex, og det må jo være sunt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå