Gå til innhold

Åkei... Hva betyr dette egentlig ??

Anbefalte innlegg

Gjest En til 2011 <3 1-pp <3
Skrevet

Er på dag 50 i syklusen.Skulle hatt mensen 2 november.

Har testet med cb digital og vanlig med negativt resultat.Jeg har gidd opp å håpe at jeg er gravid for å si det sånn :P

Å så skjer dette ; Testet med El strimmel i morgest.Fikk kjempe positiv test!! Har jeg El nå da plutselig eller hva i huleste er det som skjer ???

Jeg har hatt noen gravid symptomer denne mnd,men siden jeg ikke tror jeg er gravid men bare syklusen som tuller med meg har jeg ikke brydd meg så mye. Har slitt med ; spontan kvalme,trykk nederst i magen, ømme pupper ( men ikke konstant ) , sliten/veldig kveldstrøtt... Men jeg legger ikke så mye i dette,det er likså godt tante symptomer :)

Hjelp, hva skjer ???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei er jo noen som har fått det påvist med EL tester, kanskje du produserer sent HCG at det ikke har vist enda, du på ta en G test:) Høres jo ut som det er en mulihget med symptomene du har:) Lykke til!!!

Skrevet

Kanskje du har rett. Har ikke helt troa selv,siden jeg har 3 negative CB bak meg.

Bare lurer på om jeg ikke har hatt EL denne mnd før nå ? synes det er veldig rart isåfall.... Er ikke noe særlig morro med sykluser som tuller!! :(

Skrevet

Forrige syklus fikk ikke jeg el før på dag 90ettellerannet.. Så hvis du ikke vet om du har hatt el tidligere så ville jeg tatt en runde i senga for sikkerhetsskyld.. Men håper jo selfølgelig at testen slår ut på andre ting..

Uansett, masse lykke til:)

Skrevet

Jeg er rimelig sikker på at det er EL jeg har :P Så nå er vi igang... hehe!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...