3barns-mamma <3 Skrevet 22. november 2010 #1 Skrevet 22. november 2010 Jeg synes det er så skuffende at det selges så utrolig lite mammaklær.... Spesielt vanskelig er det å få fatt i en god og varm vinterjakke eneste stedet hvor det selges mammaklær til noenlunde normale priser er jo H&M, men her har de bare EN ytterjakke, og denne er ikke fin i det hele tatt, å ser mer ut som en jakke som min bestemor pleier å gå med Jeg fryser, og vil ha noe som jeg kan få rundt magen som holder meg varm... Noen som har noen tips??? Har ikke all verdens penger, å har temin 28 januar, så det er jo ikke så lenge igjen, men kulden er her, å jeg fryser, så jeg vil gjerne ha det litt godt å varmt den siste tiden før lille tulla kommer ) Tips taes i mot med stooor takk )
Puppemamma Skrevet 22. november 2010 #2 Skrevet 22. november 2010 Jeg bruker kjærsten sin store jakke jeg Gidder ikke bruke penger på ny jakke ettersom jeg har termin om 12 dager
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 22. november 2010 #3 Skrevet 22. november 2010 Jeg kjøpte min "mammajakke" på Kappahl for rundt to år siden. Det er ikke mammajakke men den har ballongfasong så da tok jeg den bare i en større str. Betalt 800 kr for den men var absolutt verdt det da jeg har kunne brukt den i ettertid også.
TMFL Skrevet 22. november 2010 #4 Skrevet 22. november 2010 Hei. Jeg har kjøpt en grønn parkas...tror det er det den heter. Den kan snøres inn i livet og er ganske kjekk. ser helt grei ut og kan brukes også selvom man ikke er gravid. Kjøpte den på bik bok i fjor og betalte ikke mer enn 500 for den tror jeg.
Glade meg:-)3 småjenter<3 Skrevet 22. november 2010 #5 Skrevet 22. november 2010 Mamalicious har jakker som ikke koster skjorta. De har nettbutikk http://nameit.bestsellershop.com/mama-licious/girl/11/185590. Tror dette ble riktig adresse. Sjekk der. Jeg har ebn derifra fra jeg fikk i januar 07, nå her jeg termin januar 11. Men her har H&M i allefall to ulike mammajakker, en bobble jakke og en i sånn "ullfillt".
Gjest Mentha♥med kul på magen♥ Skrevet 22. november 2010 #6 Skrevet 22. november 2010 Lurer på om det er B-Young som har digre boblejakker med fuskepelskant ti 199 kr. Kjøpte en sånn en jeg De ser ikke så verst ut og er gode å pakke seg inn i
3barns-mamma <3 Skrevet 22. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 22. november 2010 takk for tips jeg får ikke igjen jakkene til min kjære så de kan jeg ikke bruke hehe han er nemlig like høy som meg, og han bruker bare en størrelse større enn det jeg brukte før jeg ble gravid skal på senteret etterpå å se om jeg finner noe jeg kan pakke meg inn i hehe
robbiefan Skrevet 22. november 2010 #8 Skrevet 22. november 2010 Jeg kjøpte bobblejakke på B young til 200 kroner. str XL og den fungerer helt fint. Jeg gidder ikke å bruke mye penger på ei sånn jakke. Har ikke planer om å være så stor så lenge.. :-)
Piny Skrevet 22. november 2010 #9 Skrevet 22. november 2010 jeg bestilte en unisex jakke på stormberg på nett som var på tilbud til 200 kr. sjekk på outlet siden dems på herre jakker der står det hvilke som er unisex. jeg er medium til vanlig. Bestilte den unisex jakken i s etter å ha målt etter tabellen der og den passerrundt magen enda og jeger i uke 39 straks..... ha faktisk fått skryt for den jakken også er sånn parkas jakke
Gulljentene Skrevet 22. november 2010 #10 Skrevet 22. november 2010 Jeg foreslår å kjøpe en kåpe/jakke med A-fasong - en såkalt "swagger" Mye sånne ytterjakker de gikk med i 60-åra. Eneste er at til disse er det kun pent å ha smale bukser/tights/strømpebukser som underdel, du må ikke fine på å bruke bootcutjeans eller baggyjeans under, da ser du ut som en kjempe Men bruker du smal underdel med støvletter til, så blir du kjempefin! Og kjøper du den så den er akkurat passe rudnt puppene/ryggen, så vil den være fin etter graviditeten også, bare at da kommer den til å være vid rundt magen, he he...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå