Gå til innhold

melkeproduksjon allerede?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er i uke 21 og jeg har begynt å lekke væske fra puppene, er det ikke for tidlig å starte med det allerede nå???

Vært sånn de 3 siste dagene og de er kjempe ømme og såre :-s

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt normalt, men ganske plagsomt. Bare husk på å bruke ammeinnlegg (ull) så ikke du får betennelse.

Skrevet

har brukt ammeinnlegg i ull i ca 2 uker allerede pga kulden.

Syns det er bare så innmare tidlig å starte nå hehee

Skrevet

hehe, ja med min første rant det som bare det fra uke 18. Var mannen som oppdaget det først, da det plutselig dryppet ned på ansiktet hans mitt i akten. hehe ;)

Skrevet

hehe fikk det tidlig sist men husker ikke når, men tror ikke det var så tidlig :-p

Skrevet

jeg har også :) og jg er i uke 18!syns dette var innmari tidlig jg!

Skrevet

Nå føler jeg meg unormal. Er i uke 24 og har ikke sett snurten til noe melk, men i det siste synes jeg brystvortene har forvandlet seg til tallerkener! >_>

Skrevet

Har også, er i uke 18. Da er det vel ganske tidlig...måtte investere i ullinnlegg for noen dager siden, og de kløøøøøør. Må finne noen andre..!:)

Skrevet

brystene forandret seg i uke 17, ble kjempe mørke.

Fikk såre nippler også så kjøpte den brystvortekremen på apoteket.

Jeg vasket innleggene før bruk jeg, da klør de ikke i det hele tatt.

Syns dette er veldig merkelig at det skal begynne allerede nå, så vet liksom ikke hva jeg skal gjøre :-s

Skrevet

De to første svangerskapene begynte jeg å lekke i uke 20. Denne gang har jeg ikke begynt å lekke noe ennå (er i uke 25), men så er det bare to måneder siden jeg sluttet å amme forrige unge... Tror de er innstilt på å være "tørre" en stund til ennå... Hehe.

Men det er jo ikke melk man lekker da. Bare væske. Melka kommer jo normalt ikke for fullt før etter at man har født...

Skrevet

det er selve melke produksjonen som er i gang, selv om det er bare en væske foreløpig.

Snakket med jordmor og hun mente det var litt tidlig men fordelen avr at jeg hadde mat nok til babyen når den kommer til verden hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...