Tinkakatinka Skrevet 22. november 2010 #1 Del Skrevet 22. november 2010 Har erfaring og har gode referanser å vise til. Selv er jeg 38 år og har voksne barn. Som person er jeg omsorgsfull, ansvarsfull og tålmodighet voksen med mye godt humør og jeg trives veldig godt å jobbe med barn. Vi går mye på tur, på lekeplasser, inne har vi sang/lesestund og har aktiviteter tilpasset barnets alder, . Ellers går vi fast i åpent barnehage tre ganger i uken. Jeg er fleksibel i forhold til arbeidstid og barna får tilpasset sine egne behov og rutiner samt dem får ett varmt måltid hver dag som er inkl. i prisen. Tar forskuddsbetaling og skriver kontrakt som jeg håper er greit for dere. Har en liten innkjøringsfase hvor barnet blir kjent med meg / oss og omvendt. Passer min. 3 barn fra 0-4 år. Prisen hos meg inkludere alle måltider, yoghurt, drikke, salve, våtservietter, et varmt måltid hver dag, frukt og åpen barnehage. Du er velkommen til å ta en titt hos oss og vi ser fram til å høre fra dere. Jeg er og tilgjengelig å passer barn på dagtid/overnatting i helger. Ta kontakt ved evt. spørsmål på tlf 97422912 Eller e-post: [email protected] Ha en fin dag! (Nærbø/Rogaland) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142589230-dagmamma-ledig-fra-1-januar-p%C3%A5-n%C3%A6rb%C3%B8/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinkakatinka Skrevet 5. desember 2010 Forfatter #2 Del Skrevet 5. desember 2010 Har en ledig plass igjen fra januar 2011 Har ledig onsdag og torsdag og annen hver mandag? Ta kontakt ved evt. spørsmål på tlf 97422912 Eller e-post: [email protected] Ha en fin dag! (Nærbø/Rogaland) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142589230-dagmamma-ledig-fra-1-januar-p%C3%A5-n%C3%A6rb%C3%B8/#findComment-142641414 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå