BabyLykke<3 Overtid deluxe!!!! Skrevet 22. november 2010 #1 Skrevet 22. november 2010 Sov dårlig i natt og verket i bena. Jeg hadde jo tenkt å føde under fullmånen, men nei da(!!!) ikke et tegn, hehe Noen andre som er skuffet? Statestikken viser ikke flere fødsler rundt fullmåne, men mange påstår dette likevel så hadde et håp=P Eller det vil si: når en er desperat så vil en gjerne tro at alt skal hjelpe, inkl. månen. Hva med dere andre?
jlille Skrevet 22. november 2010 #2 Skrevet 22. november 2010 Intet nytt her heller, nå er jeg 1 dag over termin og supernedfor Sovet i ca 2 timer i natt, og måtte skynde meg opp for å kaste opp i dag tidlig. Tullmåne!
knekkebrød Skrevet 22. november 2010 #3 Skrevet 22. november 2010 Kjerringråd er det verste jeg vet. Ikke noe som fungerer. Men er 12 dager over i dag og har den siste timen har jeg hatt sammentrekninger! Jippi!!
jlille Skrevet 22. november 2010 #4 Skrevet 22. november 2010 Masse lykke til knekkebrød, håper det store skjer
Puppemamma Skrevet 22. november 2010 #5 Skrevet 22. november 2010 oioi!! kanskje det er nå det skjer knekkebrød lykke til!!! jeg hadde en skikkelig rar dag i går - første dag jeg har merket endring i utflod, plutselig fikk skikkelig ordentlig nedpress og kynnere regelmessig en liten stund... men tviler nok på at det er månen bare 12 dager igjen til terminen min i dag
knekkebrød Skrevet 22. november 2010 #6 Skrevet 22. november 2010 Ja det hadde vært supert om det skjedde noe nå i dag. Er skikkelig lei. Skal på overtidskontroll i ettermiddag men kanskje jeg slipper det? Har jo født før så jeg vet at sammentrekn. jeg har nå ikke har noe med fødselssmerter å gjøre. Men kanskje en begynnelse?
Traveltobarnsmor! Skrevet 22. november 2010 #7 Skrevet 22. november 2010 Tullmåne kan du godt si. Våknet også grytidlig i dag og var skikkelig uvel. Kvalm og vondt i magen. Brakk meg skikkelig. Ikke hjalp det med en runde i høyet i går heller....o du store måne Termin i morgen Nå er det på kontroll hos jormor...grrr håpet virkelig eg slapp å ta buss til den timen i dag.... Da blir det vel 5. desember på meg, da er det nymåne...fødte ved nymåne sist.
Teres Skrevet 22. november 2010 #8 Skrevet 22. november 2010 Lykke til, knekkebrød!!! Er det en jeg unner action nå, er det jammen deg!!!
Gulljentene Skrevet 22. november 2010 #9 Skrevet 22. november 2010 OOOO, er det nymåne 5. desember?! Er jo terminen min det! Skjedde ikke noe under månen for min del heller, bortsett fra at jeg sov elendig :/ Lykke til, Knekkebrød Håper du slipper å bli satt igang.
<3<3November Prinsesse<3<3 Skrevet 22. november 2010 #10 Skrevet 22. november 2010 Ingen action her, heller ( Bare nok en dårlig natt søvn. Med armer som sovner hvert 10 minutt og det samme med hofter....endte med å sitte oppreist og prøve å sove, mellom doturene Litt lei kan man si....
2tettebabyer Skrevet 22. november 2010 #11 Skrevet 22. november 2010 hehe, jeg fødte på fullmåne med førstemann og det var ikke til å anbefale... 8 fødsler den natten og 2 jordmødre. nesten ingen oppfølging pga føderush pga fullmne :-) sats på ei anna dag :-) lykke te
BabyLykke<3 Overtid deluxe!!!! Skrevet 22. november 2010 Forfatter #12 Skrevet 22. november 2010 Håper det er fødsel på gang, knekkebrød! Unner deg virkelig fødsel nå!
knekkebrød Skrevet 22. november 2010 #13 Skrevet 22. november 2010 Hmmm... sammentrekningene har roet seg helt ned. Typisk! Jeg er sliten for det blir så mye styr av alt.. kjenner jeg er nervøs også nå. Usj og æsj. Får dra på sykehuset nå...
knekkebrød Skrevet 22. november 2010 #14 Skrevet 22. november 2010 Hjemme igjen. 2 cm åpning og kunne godt bli satt igang men nå har kroppen satt igang selv og jeg tror babyen kommer i kveld/natt. 12 dager over nå. Modning behøver man ikke ha - vannet kan gå eller riene begynne likevel har vi blitt forklart. Så ikke fortvil!! Plutselig er det i gang!!
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 22. november 2010 #15 Skrevet 22. november 2010 Hurra Knekkebrød! Vi krysser fingrene for deg =D Skal be babyen i magen ligge på kryss og tvers for deg også =P haha! Ble ikke noe action her heller under fullmånen! Enda jeg spurte så pent jeg kunne mens jeg blottet magen på verandaen =D haha! Satser på at naboene så på tv...
Teres Skrevet 22. november 2010 #16 Skrevet 22. november 2010 Så bra, Knekkebrød!!!!! Du må oppdatere oss strandede hvaler her inne da, heier på deg!!!
Millamor* FØDEKLAR* Skrevet 22. november 2010 #17 Skrevet 22. november 2010 Jeg fikk heller ikke på fullmåne! hadde termin i går så hadde jo virkelig håpet! Var på sykhuset i dag å ble strippet siden jeg hadde 3 cm åpning, deretter fikk jeg modningsakupunktur, så fikk jeg lakserolje og klyster. Nå er jeg sliten og trøtt! For en dag, har vondt overalt. Håper noe skjer i natt da Jordmor sa forresten at de ikke merket noe oppgang av fødende ved fullmåne men at det var litt oppgang de første 2-3 dagene etter fullmåne Så kanksje kanskje jenter
BabyLykke<3 Overtid deluxe!!!! Skrevet 22. november 2010 Forfatter #18 Skrevet 22. november 2010 okey, så månen skal bare henge noen dager før den virker ;o) vet ikke om jeg skal gi den en ny sjans, den tullmånen=P
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 22. november 2010 #19 Skrevet 22. november 2010 2-3 dager etterpå ? * hive på seg tøfler, løpe ut på verandaen og dra opp genseren* Kanskje bare månestrålene må få litt tid på å virke =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå