Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Super_betta Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 25. desember 2010 #201 Skrevet 25. desember 2010 Jeg hadde murringer helt siden eggløsning! Og strekk/ubehag i lysken. Kjente at noe var veldig annerledes enn vanlig :-) krysser og fingrer og tær for deg :-)
to+en til! Skrevet 26. desember 2010 #202 Skrevet 26. desember 2010 Da har jeg skrevet meg på IKMlista! Ikke gravid! Tr kom i går, 5 dager for seint. Ikke overaskende egentlig, men blir jo litt skuffet uansett. Syklusen min har vært på 35 dager og 33 dager de to siste mnd. Vanligvis er den på 28! Så lurer fælt på hvorfor den er så tullete nå? Tror jeg går ut i fra en syklus på ca 30 dager neste gang. Og tester med el-tester. Så da håper jeg at det klaffer!!
Tuddeli Skrevet 26. desember 2010 #203 Skrevet 26. desember 2010 Her kom tanta i dag. På dag 34... Haff! Forige syklus var på 28 dager, så ikke helt lett å henge med. Litt usikker nå på om det blir prøve-pause, eller om vi kjører på. Har litt lyst til å prøve CB-fertilitetsmonitor, men synes den er dyyyr. GRATULERER alle dere som har fått spire i julegave! Og lykke til videre dere andre, vi blir vel å sees tenker jeg.
*lille blomst* Skrevet 26. desember 2010 Forfatter #204 Skrevet 26. desember 2010 skjønner deg godt! vi er også veldig usikre på om det blir nye prøveperioder med en gang!' men fremdeles ikke noe tante her, så vi venter med å gå over i neste pp en stund til ser det ut til... Lykke til dere med spire! Lykke til dere som er begynt på neste pp!
Blacktower Skrevet 27. desember 2010 #205 Skrevet 27. desember 2010 Gikk ikke her denne pp heller. Er snart ferdig med tr faktisk. Ny ikm i uke 3.
Kanskje snart <3 86 Skrevet 27. desember 2010 #206 Skrevet 27. desember 2010 Gratulerer så mye dere som er blitt gravide ) !!! Her kom TR presis som forventet 23 des... Desverre... Så da går jeg og samboeren inn i 14 pp uten hell så langt, men med nytt mot og håp ) Heldigvis nærmer vi oss utredning nå, 26 januar. Grugleder oss! Lykke til i neste pp alle sammen, tvitvi
*lille blomst* Skrevet 27. desember 2010 Forfatter #207 Skrevet 27. desember 2010 Lykke til med utredning Kanskje snart <3 86! Her tror jeg faktisk TR er i annmarsj... liten blødning i kveld, pleier å begynne sånn - så jobb i morgen blir "morro" tenker jeg! Har stort sett pleid å ha ganske så vondt:/ Neste ikm vet jeg sannelig ikke, har hatt tullesykluser i flere mnd! Mulig jeg må hive meg rundt og bestille el-tester Hvor finner jeg billige og greie tester som kommer fort i posten? og evn i anonym innpakning? Bor på et lite sted og har ikke lyst at ho på posten skal vite hva vi prøver på
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Super_betta Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 27. desember 2010 #208 Skrevet 27. desember 2010 lillespire.no er anonym, og mener billig-tester.no også er det :-) kjipt om det er tanta, men er jo greit å få enten eller..så mn vet. Kanskje snart: Håper det ordner seg for dere også snart :-)
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Super_betta Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 27. desember 2010 #209 Skrevet 27. desember 2010 lillespire.no er anonym, og mener billig-tester.no også er det :-) kjipt om det er tanta, men er jo greit å få enten eller..så mn vet. Kanskje snart: Håper det ordner seg for dere også snart :-)
Jordbæris Skrevet 28. desember 2010 #210 Skrevet 28. desember 2010 Hei, har vært i utlandet noen dager, så har ikke vært så aktiv her inne... Testet på selveste julaften POSITIVT!!! Jeg er altså gravid på 1pp igjen!!!!! Håper mange blir med over i 1. trimester, skal oppdatere meg på dere andre nå
*lille blomst* Skrevet 28. desember 2010 Forfatter #211 Skrevet 28. desember 2010 Gratulerer Jordbæris!!! så morro! Jeg er nå sikker på at tanta er kommet, så desverre ikke gravid denne mnd heller. Hadde lenge trua på denne mnd, men da får vi prøve en mnd til... skal inn og bestille el tester etterpå. Tenker jeg rett og slett skal teste etter el hele mnd, siden syklusene surrer så vanvittig.. fra 31 til 42 dager (46 i juni!) så vet jo egentlig ikke i det hele tatt. Forrige sv.skap hadde jeg regelmessige sykluser og eneste symtom var store ømme pupper de første ukene. det begynte allerede 5 dager etter befruktning. alle de vanvittige rare greiene som har vært med kroppen min siste mnd skyldes nok bare hormoner som er i surr. har hatt behandling hos naturterapeut for dette. og anbefalinger om div mat jeg skal holde meg unna. Så fra i dag av så satser jeg alt på femte pp! Passe kosten, trene og ta vitaminer og folin hver dag! Drikke mye vann (også vært dårlig på det denne mnd!) Lykke til i neste pp jenter! (og masse lykke til alle dere gravide:))
*lille blomst* Skrevet 28. desember 2010 Forfatter #212 Skrevet 28. desember 2010 Da er testene bestilt. var tilbud på el strimmler + 5 g strimler hos billige-tester.no:)
DenTredje Skrevet 29. desember 2010 #213 Skrevet 29. desember 2010 Jeg er nå 5 dager etter ikm og har ikke fått tr. Testet negativt 1 dag etter, og fikk en skyggestrek som ble veldig sterk etter 1 time 4 dager etter ikm. Skal ta en digitaltest på fredag... Veldig spennende! Har aldri gått over ikm før uten at jeg har vært gravid men tør liksom ikke slippe jubelen løs helt ennå... Spennende! Gratulerer til alle dere som er gravide!
81-Mamma<3<3 Skrevet 30. desember 2010 #214 Skrevet 30. desember 2010 wow.. så spennende Ser på IKM lista at det ikke ble noen babyboom denne uka her... Så håper du drar opp snittet litt da Jeg for min del er i gang m prøvinga i 2pp Håper det går denne gangen..
*lille blomst* Skrevet 30. desember 2010 Forfatter #215 Skrevet 30. desember 2010 lykke til AgyBirdie 5pp! Hørtes lovende ut! vi er i 5pp nå, hadde håpet vi slapp å holde på så lenge! Men fikk eggløsningstestene mine i posten i da (tok bare 3 dager fra bestilling!) så her blir det testing, testing, testing! Lykke til denne mnd 81-mamma<3!
DenTredje Skrevet 31. desember 2010 #216 Skrevet 31. desember 2010 Ja, tok en digitaltest nå, og den lyste "Gravid"! Jippi!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå