81-Mamma<3<3 Skrevet 15. desember 2010 #101 Skrevet 15. desember 2010 Jeg synes det høres litt ut som graviditetsymptomer hos deg lillemor08, så håper det beste for deg Men den kroppen er sannelig ikke grei å skjønne seg på altså.. jeg skjønner ingen ting av min for tida. Blir helt utslitt av å kjenne etter sympotmer og prøve å tolke de! Håper ikke jeg må prøve lenge.. da tror jeg jeg blir gal!!
*Lykkelig 1984* Skrevet 15. desember 2010 #102 Skrevet 15. desember 2010 Hei hei! Hiver meg på her jeg og! Dette er min 3 pp! Har alltid hatt stabile sykluser, og nå har jeg IKM Tirsdag den 22 Desember.... Har egentlig ikke prøvd så hardt i de tidligere pp`ene, men føler vi har satt inn det lille ekstra nå denne gangen. Det haster ikke, men det hadde vært veldig kjekt:) Jeg hadde eggløsning rundt den 8 Desember, og i dag (for et par timer siden) fikk jeg faktisk litt rosa utflod på papiret;) Kansje det er noe på gang her! Super betta, lykke til med testing, her blir det ikke testet før etter jul evt:) Blir spennende å se om det blir et julemirakel på oss da gitt, lykke til alle sammen! Tvi tvi!
<3Oktober-09&Juli-12<3 Skrevet 15. desember 2010 #103 Skrevet 15. desember 2010 Enda en i samme båt som meg. ;P Skrev akkurat et eget innlegg ang festeblødning nå..
*Lykkelig 1984* Skrevet 15. desember 2010 #104 Skrevet 15. desember 2010 Nå måtte jeg tilbake å lese trådene dine Oktoberbaby2009! Så morsomt, vi er jo nesten helt på likt!! Tenk visst vi har festeblødning da! Himmel:)
Kanskje snart <3 86 Skrevet 15. desember 2010 #105 Skrevet 15. desember 2010 Ikke umulig at dere har hatt festeblødning ) Hadde selv noe rosa i utfloden for 2 dager siden og måsse murringer og smerter i livmorsområdet... Så det er jo lov å håpe Tok graviditetstest i dag også jeg, selv om jeg vet det er tidlig. Fikk svak rosa teststrek på begge One step billigstrimlene fra e bay, men bare en svak skygge hvis jeg ligger godviljen til på en test fra billigetester.no. Hadde mine tvil på at jeg så rett så dyppet likså godt en One step test i vann og der kom det ikke antydning til skyggestrek engang, så nå begynner jeg faktisk å lure litt... Kan det være små mengder av hcg i meg allerede, HÅPER )
*Lykkelig 1984* Skrevet 15. desember 2010 #106 Skrevet 15. desember 2010 Klart du kan håpe!!!! Hva skulle vi gjort uten håpet:) man skal ikke skimte av en skygge, kan være det er noe der skal du se! Skal definitivt krysse fingrene for deg:) Har aldri i mitt liv hatt rosa utflod før, så om det er festeblødning blir jo spennende å se:) Du må teste igjen til helga!!!!
<3Oktober-09&Juli-12<3 Skrevet 15. desember 2010 #107 Skrevet 15. desember 2010 Oi oi, så spennende! Du får ta en ny test om et par dager. Å kanskje du skal prøve en cb da? Hvor lenge har du prøvd å bli gravid?
*Lykkelig 1984* Skrevet 15. desember 2010 #108 Skrevet 15. desember 2010 Klart du kan håpe!!!! Hva skulle vi gjort uten håpet:) man skal ikke skimte av en skygge, kan være det er noe der skal du se! Skal definitivt krysse fingrene for deg:) Har aldri i mitt liv hatt rosa utflod før, så om det er festeblødning blir jo spennende å se:) Du må teste igjen til helga!!!!
*Lykkelig 1984* Skrevet 15. desember 2010 #109 Skrevet 15. desember 2010 Unnskyld, trudde ikke innlegget gikk gjennom første gangen:)
Kanskje snart <3 86 Skrevet 15. desember 2010 #110 Skrevet 15. desember 2010 ) Kommer nok til å teste hver dag til jeg går tom for tester Er blitt litt av en testetøs etter jeg fikk tak i kjempe billige graviditetstester på ebay, tror jeg betalte rundt 100 kr for 60 stk hehe. Så jeg har så det holder med tester ihvertfall! Har aldri brukt disse One step testene før, synes de er litt merkelige... De er grønn på "skaftet" og ligner veldig på eggløsningstester bare at det står hcg på de selvfølgelig. Har fått svake rosa streker på alle jeg har tatt fra det merket de siste dagene, men negative fra billigtester sine så det er jo ikke helt lovende da de er like sensitive... Hmm... Jaja, tiden vil vise ) Skal krysse fingrene for dere )
Kanskje snart <3 86 Skrevet 15. desember 2010 #111 Skrevet 15. desember 2010 Ja, denne gangen har jeg faktisk troen på at det kanskje er en spire, håper bare den klamrer seg fast denne gangen. Har prøvd i litt over et år. Tok en CB med kryss i går. Den viste antydning til strek, men det har jeg opplevd før uten å være gravid. Eneste forskjellen denne gangen er at det ikke var en synålstrek. Demonterte testen når den var tørket (ja jeg vet, man skal ikke se på testene etter fristen:P) og da var den en bred fin LYSEblå strek når jeg holder den opp mot lyset Venter allikevel til næsmere IKM før jeg tar en digital. Håper strekene blir sterkere de neste dagene og så håper jeg det er flere (helst alle:) som får positive streker
*Lykkelig 1984* Skrevet 15. desember 2010 #112 Skrevet 15. desember 2010 Haha, 60 stk! Ja da kan du teste flere ganger om dagen visst du vil du da! Håper den sitter for deg!
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Super_betta Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 15. desember 2010 #113 Skrevet 15. desember 2010 Da satser for at det blir babyboom på vår IKM uke også :-) Det virker jo veldig lovende!! Jeg har hatt litt om og men med magen i det siste, ømme brystvorter og stikking/murring i underlivet. Både på begge sider og midt på. Har blii spådd av Kimby at jeg blir gravid denne måneden, så er veldig spent! :-D Fikk åsså mye utflod fra i går av. Er litt redd for at jeg kjenner etter altfor godt i forhold til vanlig, og at kanskje er det bare helt normale ting jeg kjenner, er ikke bare hunder som kan få innbilt svangerskap tydligvis :-p *Lykkelig 1984* : takk for det. lykke til du også. Satser på at det var festeblødning du hadde da. Du må ha en stålvilje om du klarer å vente med test til etter julaften :-p Ser vi har IKM på samme dag :-p Kanskje snart <3 86: Så spennende med strek på testen, håper den er rett! murringer er bra :-p Nå har du IKM? fant deg ikke på listen.. Ikke for å være kjipern, men det var noen som sa noe om billigstrimler fra ebay og falskt testsvar. Men mest sannsynlig er det sikkert noe, siden du har kjent mange symptomer :-)
*lille blomst* Skrevet 15. desember 2010 Forfatter #114 Skrevet 15. desember 2010 Så koselig å se så mye aktivitet på tråden! fremdeles symptomer hos meg... metallsmak/ekkelt i munnen, sår og ubehag i munnhulen... litt merkelige kvalmebølger/uggen følelse i magen... lett lei meg... skjønner ikke det... Håper, og har helt andre følelser i kroppen denne pp enn de 3 forrige... men en liten stemme som sier "ikke tro for mye" Blir jo litt lei meg om det ikke stemmer... Vet dere om noen spår for tiden? syns det er så få å spørre på den tråden... ble spådd av anonym forrige mnd som mente jeg var gravid da, men det stemte jo ikke;)
Kanskje snart <3 86 Skrevet 15. desember 2010 #115 Skrevet 15. desember 2010 Symptomene dine høres lovende ut Super_betta 1pp Håper de er ekte symptomer og ikke pms hos noen av oss Ikm om ca en uke Så det er veldig tidlig å teste... Tipper strekene jeg har fått bare er tull og tøys Er redd testene fra ebay gir falskt svar jeg også, siden jeg ikke får noe som helt utslag på billigtester.no sine strimler på samme urin.
*Lykkelig 1984* Skrevet 16. desember 2010 #116 Skrevet 16. desember 2010 Super betta: hehe, ja jeg skal klare å holde meg til etter IKM.... Forsøker å ikke tenke så mye på det, men allikevel så går jeg inn her gitt;) hehe. Mer rosa utflod i dag da, kansje mensen kommer tidlig denne gangen... Men har alltid fått mensen på dagen, rundt samme klokkeslett tilogmed:) Du må holde oss oppdatert da Super Betta!
gutt06♥jente07♥gravid:):) Skrevet 16. desember 2010 #117 Skrevet 16. desember 2010 Jeg er gravid!!!! Testet tidligere i uken og fikk skyggestreker. Testet i dag med digitaltest og den viste gravid. Nesten for godt til å være sant etter kun 1pp. Sender masse babystøv til dere andre:) Nå må jeg bare satse på at den lille spiren klorer seg fast!
Tuddeli Skrevet 16. desember 2010 #118 Skrevet 16. desember 2010 Hoi! Ikke vært inne på et par dager, og så mye å lese seg opp på :-) Så hyggelig å se at så mange har symptomer! Ønsker virkelig alle sammen en spire i julegave! Og håper virkerlig det er din tur nå, Kanskje snart <3 86, svak strek er jo kjempe spennende da! Spår nok desverre ikke jeg lillemor 08 ;-) men jeg krysser fingra for deg hvis det er noe hjelp :-)) Her har det vært mye murringer de siste dagene, det har jeg ikke hatt tidligere pp. Men puppene er slappe som oppvaskkluter, så har ikke trua egentlig :-P Tok en test i dag tidlig som var blenda-hvitere-enn-hvitest, Sukk. Har hatt masse sex denne pp, og kjenner virkelig at tålmodighet er en dyd. Jeg vil bli gravid NÅ. Masse lykke til med symptomjakt og testefest alle sammen!
Kitti:) Skrevet 16. desember 2010 #119 Skrevet 16. desember 2010 Har vært hos Gyn i dag og fått svar på at cysten er borte, den har sprukket av seg selv, hun kunne se at det fremdeles ligger væske igjen etter den. Jeg har vært så redd for at den skal sprekke for har hørt at det skulle være så vondt, jeg har hatt mye ubehag de siste par ukene men har ikke vært smerter! Trisekvens tabelett kuren er snart over og da skal jeg begynne på pergo! Krysser fingrene for at de funker:) så jeg er ikke gravid denne mnd men håper februar er mnd for oss, da jeg ikke skal begynne på de før neste syklus igjen! Lykke til til dere andre som fremdeles ikke har fått svar på at dere ikke har klart det:)
Ønskersegspire 3pp ♥ Skrevet 16. desember 2010 #120 Skrevet 16. desember 2010 God kveld jenter/damer:) DETTE er måneden for et julemirakel, er dere enige?? Hadde ikke det vært den aller beste julegaven.. ? Sukk.. jeg drømmer.. og alle tegn blir symptomer, men tør ikke håpe hehe.. IKM om en uke her. Selvom vi bare er i 2pp, sluttet jeg på p-piller i juni og ville ha sikker stabil syklus før vi begynte prøvingen (som jeg faktisk fikk med en eneste gang, men de sier jo at en ofte skal vente 3-4 mnd etter p pilleslutt før en begynner å prøve)
Kanskje snart <3 86 Skrevet 16. desember 2010 #121 Skrevet 16. desember 2010 Gratulerer så mye med spire i magen gutt06♥jente07♥gravid:) !!! Hvor mange dpo er du? Lenge til IKM? Hvordan var testene dine tidligere i uken, bare skygger eller svake streker med farge på? Tror jeg har blitt lurt nok en gang med de svake strekene jeg har fått i flere dager Har gått tom for de testene jeg har fått streker på så tok en billigtest fra billigtester.no og CB+ i dag, men de var helt negative desverre Bare skygger når testene var tørket og det teller jo ikke. Uff litt skuffet nå, men ser frem til utredning i januar, håper vi får litt hjelp da Ønsker deg all lykke til med graviditeten )
Kanskje snart <3 86 Skrevet 16. desember 2010 #122 Skrevet 16. desember 2010 Takk for det Tuddeli ) Håper det blir din tur snart også Du må ikke gi opp selv om ikke symptomene er der, har lest om mange som ikke hadde et eneste symptom før positiv test... Det eneste symptomet de hadde var manglende symptomer, så håpet er ikke ute før TR kommer! Lykke til )
gutt06♥jente07♥gravid:):) Skrevet 17. desember 2010 #123 Skrevet 17. desember 2010 Tusen takk:) Jeg er 12 dager etter i dag, så når jeg tok den første testen var jeg kun 8 dager. Jeg har IKM til onsdag, 22. De to testene jeg hadde tidligere i uken, var vel svake streker, etter hva jeg kunne se var de lyse lyse blå. Skjønner at du blir skuffa. Har du tatt en digitaltest? Synes det er så vanskelig å tyde streker... Men hvis det viser seg at du ikke er gravid, så må du ha masse lykke til med utredning og at du blir fort gravid!
*lille blomst* Skrevet 17. desember 2010 Forfatter #124 Skrevet 17. desember 2010 Enig med deg Kanskje snart <3 86! Håpet er ikke ute før "the fat lady sings" eller TR kommer da;) Takk for støtten Tuddeli! Her sitter jeg fremdeles med dårlig smak i munnen og ingen ting av de "normale" påleggsfavorittene smaker lenger... håper veldig denne mnd! Er så kjedelig om ikke det blir noe når man kjenner SÅ mye... Gruer litt for evn å stoppe prøvingene også, men helt sikker på at det er det beste. om TR kommer nå så venter vi til april-mai med å begynne pån igjen. Lader opp til arbeidshelg, kjedelig, men plutselig er det testuke iallefall. kommer til å gå fort frem til jul! vet ikke helt når jeg skal teste enda, får se om symptomene vedvarer først;) Har bare en digital test liggende, ikke lyst å bruke den for tidlig,. og ikke lyst å handle fler! Gratulerer med spire gutt,jente,gravid(husker ikke alle årstallene nå)! Gleder meg til å høre dere andre rope ut gode nyheter i uken som kommer!
*Lykkelig 1984* Skrevet 17. desember 2010 #125 Skrevet 17. desember 2010 Så spennende Lillemor! Jeg håper at den rare smaken i munnen fører med seg noe godt for deg, for ellers må du gå til innkjøp av nye påleggsfavoritter;) Når forventer du TR da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå