Gå til innhold

<3 Skravletråd for IKM uke 51 <3

*lille blomst*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Negativ EL-test fortsatt. Men blir tull og tøys i halmen hele helga alikevel. Denne pp SKAL det ihvertfall ikke stå på at vi bomma! Og jeg stoler ikke på at det holder å sette i gang når EL-testen endelig blir positiv, så her gjelder det å være i forkant. Ikke gubben imot forsåvidt....

Kos dere masse på julebord da, jenter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her - vil ikke drikke mens vi prøver, iallefall ikke de ukene mellom el og ikm! Forrige pp var jeg på hyttetur med "klubben". 7 jenter, 2 dager på ei hytte - de andre drakk godt den helgen! For å unngå drikkepress var jeg nødt til å fortelle at vi var prøvere, så det er en hel haug med folk som vet det;) Også to andre venninner vet om det, så ikke lett å holde det skjult om det klaffer heller. de kommer til å følge med!;)

var veldig kvalm de første mnd forrige gang, så er ganske sikker på at det blir VANSKELIG å skjule det!

Fikk spørsmål fra en kollega sist, ventet på ikm, hun skjønte umiddelbart at vi prøvde! hjelpes meg, hvordan skal jeg klare dette??

Skrevet

Noen som har hatt EL allerede da?

Luuurer på om jeg hadde EL i går, men mannen var jo så klart ikke hjemme.. :( Er løpet kjørt om jeg hadde det i går eller?

Skulle vel egentlig ikke ha det før på mandag.

Skrevet

Hei jeg skal i følge dagene ha EL i dag, men testene er fortsatt neg, men må nesten legge inn aksjene alikavel, så vi har hatt sex hver dag siden 1 des, og bør vel forsette med det i noen dager til, gjerne ikke hver dag men vil prøve selv om ikke testen slår ut.

Løpet er vel ikke kjørt så lenge dere har dere i dag:)

Skrevet

Jeg trodde jeg skulle ha EL i dag eller i morgen, men negativ test og lite sekret i grunn (sorry, detaljer...) Vi har helgardert etter beste evne da. Sex onsdag, fredag, lørdag... men vi må nok også holde på noen dager til, ja :) Forrige gang jeg ble gravid fikk jeg faktisk aldri noen skikkelig positiv EL-test... ikke alltid så lett å forstå seg på denna kroppen. Hadde besøk av ei venninne i går kveld, hun kunne jo da selvsagt fortelle at hun var gravid. Jeg ble veldig glad på hennes veiene, men fikk bare enda mer lyst til å joine henne i permisjonen...

Ah, tenk den som hadde fått to streker i julegave da *drømme-drømme*

Skrevet

Jeg også har ei gravid venninne! Hadde vært så koselig å gå gravid med henne. :)

Må det være slim når en har EL, og er det før, etter eller? Har egentlig ikke hatt noe de siste dagene, men kanskje litt tidliger i uka..

Skrevet

Jeg har aldri lagt merke til el-slim egentlig... håper jeg har eggløsning likevel;)

EL uke for oss alle sammen nå vel? Jeg har etter beregningene først el nærmere helgen, men vi har lagt inn aksjer annenhver dag siden TR var ferdig, koser oss med det;)

Prøver veldig hardt å IKKE stresse med dette, men siden vi har tenkt å ta prøve-pause etter denne, muligens neste pp, så håper jeg veldig! ;)

Noen som har tips til hvordan jeg kan unngå å stresse med dette??:)

Lykke til alle sammen! krysser fingrene for babystøv og julespirer!

Skrevet

Jeg vet ikke lenger om jeg skal være her eller på uke 50. Var så sikker at jeg hadde EL 2 desember, men har fortsatt å ta el tester for jeg har vært litt usikker, og i dag hadde jeg fult utslag på el test, så det er vel i dag jeg har den da! Jaja, vi har nå hatt jamt med sengekos, og det blir i kveld også for å være sikker, hehe. Så tror nok jeg skal være her for bruker å få Tr 2 uker etter EL.

Har klart å ikke stresse denne gangen og forsøkt å bare kose meg, så håper det hjelper :) Forsøker bare å tenke sånn at det skjer når det skjer!

Lykke til alle sammen, det blir spennende fremover!!! :)

Skrevet

Spennende uke dette her. Jeg har tatt i bruk fertilitetsmonitoren som jeg kjøpte i forrige måned. I dag viste den høy fruktbarhet så det nærmer seg EL her i gården. Blir sengekos hver dag denne uken.

:-)

Skrevet

Er opp og ned med EL-slim her. Forrige pp var det masse, denne pp nesten ikke noe. I dag var El-testen svakere enn noen gang, så hvem vet, kanskje har EL vært. Får se om testene blir enda svakere i dagene fremover.

Vi vurderer også en prøvepause etter denne pp, lillemor 08. Mest pga at det blir så sent på året, men også litt med jobbsitasjon. Søker litt nye jobber, så hvis jeg skulle få napp blir ting satt litt på pause.

Hvordan ikke stresse? Nei, si det. Jeg stresser egentlig mest med alt annet jeg, men prøver å senke det generelle stressnivået med nok søvn, og så elsker jeg å lese. Så prøver å få lest litt, det er avkobling for meg.

Skrevet

leser jeg også tuddeli! men mest romaner (sånne dameklissebøker;)) for to mnd var jeg kommet til bok nr 32 av sagaen om isfolket (lest de før også) og fant ut at nå måtte jeg roe ned lesinga litt. 1 bok om dagen gjorde at jeg ble litt lei;)

leser en del fagblader som jeg hadde liggende, så får jeg hivd de når jeg er ferdig:)

har nok ønsket dette lille gullet litt vel hardt.. så håper jeg har roet nok ned denne mnd! Fått ryddet mye hjemme, så ro og fred pga det:)

Kos dere videre med prøvingen jenter!

Skrevet

Hjelp!

Hva var dette da? venter el i løpet av noen dager, men i dag kom det blod på papiret! vil ikke ha en krøllete syklus denne mnd!!! iiiik!!!!

Skrevet

Hm, kanskje jeg også skulle hive meg på sagaen om isfolket igjen. Må jo være snart 15 år siden sist. Blod på papiret = hopp i høyet. Man skal visst være ekstra fruktbar hvis man blør litt rundt EL :-)

Skrevet

Jeg stresser også... Det er bare første pp for oss, men vi ventet noen md med å prøve fordi det hadde passet så dårlig med baby til sommeren. Derfor føler jeg at jeg har ventet leeeenge allerede! Vil så gjerne at det skal gå med en gang...

For meg hjelper det at det er så mye som må gjøres i forbindelse med jul. Må nesten planlegge slik at vi får hatt nok sex ;)

Skrevet

Smilefjes på el test idag:) Blir spennende å se om det klaffer denne pp.

Skrevet

ble ikke noe på oss i går, (hadde sett tipset ditt Tuddeli, men ikke alltid det klaffer;))

Får satse litt i dag da:)

Håper det er eggløsning som gav liten blødning, men når har/er evn den da? før eller etter eller samme dag som blødning?

Krysser fingrene for at dagen før og dagen etter holder;)

Skrevet

Hører til her jeg også:) Endelig prøver vi igjen. Har IKM 22 desember. Håper på en liten julegave. Men er tross alt bare 1pp.

Lykke til alle sammen:)

Skrevet

Blødningen er gjerne like før EL ettersom jeg har forstått. Kommer når østrogennivået faller, men før progesteronet stiger... Da vet du ihvertfall når du har hatt EL denne perioden :-) Spennende!!! Hvis du hadde sex i overigår så hadde du nok levende soldater innabors i går får vi tro ;-) men hadde fylt på med nye tropper i dag, ja :-D

Kos deg ;-)

Og: velkommen til deg, gutt06♥jente07♥prøver, håper du slipper å bli her på "bli gravid" særlig lenge! :-)

Skrevet

hehe, da fortsetter jeg å håpe Tuddeli! ordnet seg iallefall i går;)

Vi tenkte å fortsette prøvingen og morroa denne mnd, siden jeg innimellom har hatt lengre sykluser...

Håper dette utsagnet fra min lille datter stemmer! (2,5 år)

"jeg skal få en lillebror til jul!" sagt for noen mnd siden:)

Hjemme med febersykt barn i dag, jobbe i kveld... Håper hun blir bedre i løpet av etterm, så kan vi kanskje ha barnevakt i helgen likevel... planlagt barnefri to netter, bare oss to tid:) men tror ikke det blir aktuelt hvis hun er syk nei...

Velkommen skal du være gutt06jente07prøver!

(mulig dette innlegget kommer 2 ganger, bim sidene er veldig trege for tiden...)

Skrevet

Lister meg stille inn her til dere,

og håper FF har rett denne gangen.

Er vår 4.pp denne periode, men syklusene

har vært veldig varierende og jeg har mest sannsynlig ikke

hatt el. Men krysser fingrene for at det har vært en nå

og at systemet er i gang.

Er vel bare å finne frem tålmodigheten :(

Her er charten min

http://www.fertilityfriend.com/home/323423

Skrevet

Oi, oi, fikk max på CBFM i dag. Så da blir det sengevals i dag og i morgen. Håper det resulterer i en spire til jul..... :-)

Er bare i første pp og første gangen jeg bruker CBMF, må si det er en genial sak. Slipper å lure på om man har EL eller ikke.

Håper de neste to ukene går unna i en fei, slik at testingen kan begynne. :-))

Skrevet

Klart dattern din har rett lillemor 08! Dvs det er jo litt leveringstid, men sånn rent bortsett fra det ;-) Alle gode ting er 4! Hipp hurra for alle oss i 4.pp :-D Nå SKAL det klaffe!

Og, Smaug, hva slags termometer bruker du? Har hørt rykter om at det bør være to desimaler?

Skrevet

Da var EL over for denne gang. Siste innlegg av aksjer i dag, har vært aktive hver dag siden søndag. Så det skal ikke stå på innsatsen, hvertfall!

Måtte de neste 14 dagene gå fort!

Lykke til alle sammen, gleder meg til å høre om symptomer framover.

Sist kjente jeg det faktisk allerede et par dager etter EL - noe var annerledes. Håper på samme følelsen om noen dager.

Skrevet

Hei jenter!

Onsdag fikk jeg positiv EL test, og igår MEGET positiv, så tydelig at igår var den mest positive, og da er det vel 12-36 timer til egget slippes? Idag negativ. Hoppet i høyet på onsdag kveld, men igår var mannen bortreist.

Kan det ha klaffet fordeom? Blir litt sengekos ikveld også;) Hvor lenge før egget slippes pleier dere å ha kos?;)

Åssen er det med dere og prøvingen denne måneden?

Skrevet

Jeg fant dette på lommelegen.no nå:

"hvis det finnes et positivt utslag på testen vil eggløsningen alltid kommer i løpet av 48 timer. Samleie bør skje når testen er positiv og 2-3 dager etterpå.

Eggløsningstester er rund 90 %; sikre. "

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...