*lille blomst* Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #151 Skrevet 20. desember 2010 Håper, håper, håper jeg også! tenkte også å vente med å teste! men kjenner det kribler i testfingrene! Her om dagen hadde jeg nesten kjøpt flere vanlige tester, bare for å kunne teste - men samtidig spare digitaltesten jeg har liggenede! Blir snart gal av dette babystyret! Hørte fra en venninne; Når man er klar til å å barn er det egentlig for sent, for da vil man jo ha babyen med det samme! så må man prøve, prøve og kanskje prøve litt til. og når man er gravid må man vente 9(8) mnd før man får barnet i hendene! Hehe, stemmer ganske godt det vel??? syns egentlig symptomene mine har forsvunnet helt jeg. bare tunga som er rar... ellers kunne jeg vel likegodt ventet TR med de symptomene jeg har...:/ Huff.... Hvis jeg ikke er gravid nå, så er det mulig vi får oss hund igjen til våren... (og prøver på baby igjen fra april/mai;)) Så alt har lyse sider også
*lille blomst* Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #152 Skrevet 20. desember 2010 Husk å skrive dere på ikm lista når dere vet hvordan perioden er gått da! Lykke til til dere som må fortsette å prøve! Lykke til til dere som er gravide! God Jul til dere alle!
81-Mamma<3<3 Skrevet 20. desember 2010 #153 Skrevet 20. desember 2010 Jeg må le av meg selv nå... Klarte nesten ikke holde meg lengre... tisset på et glass, og hadde testen klar.. Men så torde jeg ikke! Det er jo litt for tidlig, og så lenge teste ikke er tatt, så har man jo håpet.. Herregud, tror jeg blir gal av dette jeg!!
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Super_betta Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 20. desember 2010 #154 Skrevet 20. desember 2010 Kjenner at det blir vanskelig å vente til 24des før jeg tester, kanskje det må bli i morgen på IKM :-p svake mennesket hehe
*lille blomst* Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #155 Skrevet 20. desember 2010 kjenner meg så igjen i det dere skriver Super_betta og 81-mamma<3! Vil teste! er vel best å vente til ikm med en CB digital vel? hvor tidlig kan jeg?? 3-4dager til IKM i dag. Lager god middag og har dekket på med juleservise... kunne tenke meg å overrasket gubben med positiv test og "skåle" på dette;) huff... vi er gale, gale, babygale alle sammen! hehe
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Super_betta Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 20. desember 2010 #156 Skrevet 20. desember 2010 jeg testet første gang 6 dager før ikm hehe viste jo at jeg ikke kunne få noe utslag, men testet likevell. Tror man blir litt kokko av å gå å håpe og vente. Har snakka med samboer, jeg tar en test i morgen på IKM, og om den ikke gir utslag og ikke tr kommer, blir det ny test på julaften. Gleder meg til i morgen!! Har inntrykket av at mange tester positivt 2-3dager før IKM, men også mange som ikke tester Positivt før etter faktisk. Så jeg tror jeg ville prøvd å hiolde meg så lenge som mulig opp mot IKM. Helst over, men hallo...det har vi jo allerede fastslått er umulig hehe
*lille blomst* Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #157 Skrevet 20. desember 2010 Hehe! deilig å få le litt! Sukk...forrige graviditet var det så enkelt! "skal vi prøve å bli gravide??" prøvde samme kveld og litt utover i uka, men spiren satt nok etter første forsøk. Uken etterpå vondt i puppene og litt andre symptomer (tror jeg) Tok test på ikm (på kvelden) og den viste to fine streker, noe vi begge "visste" at den kom til å gjøre... Krysser fingrene for testingen din Super_betta!
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Super_betta Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 20. desember 2010 #158 Skrevet 20. desember 2010 hahaha klaarte ikke holde meg til i morgen en gang :-D håplaus ..negativ test nettopp.
*lille blomst* Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #159 Skrevet 20. desember 2010 huff da:/ Ikke alt håp ute enda da!
tussemor <3 <3 Skrevet 20. desember 2010 #160 Skrevet 20. desember 2010 wæææ.... skyggestrek/svak strek på billigstrimmel!!! Streken ble synelig etter et par minutt. Har ikm om ca 3 dager. Er så svak at jeg egentlig ikke har helt trua, men en strek er en strek? eller? Har hatt stikking og murringer i magen i flere dager, mye på do og løs i magen, vondt å stikking i puppene.
Lollo83 <3 Skrevet 20. desember 2010 #161 Skrevet 20. desember 2010 Måtte teste i morges før jeg gikk på jobb med bililgtest.... negativ =( MEN, ingen tr enda, så tester igjen om 2 dager hvis ikke tanten er kommet til da. Har egentlig ingen symptomer tror jeg.. Kan svimmelhet være symptom? Jeg har vært forferdelig svimmel den siste uken.... kan sitte i ro i sofaen og strikke, og så plutselig svimler det helt for meg. Føles som om jeg blacker ut på en måte.. ekkelt! Ser du går mye på do tussemor1+1, det gjør jeg og... men hard mage her. Hvis tr kommer skal jeg ta meg skikkelig ut på nyttårsaften! Har holdt meg borte fra alkohol siden jeg sluttet på pillen i august Masse lykke til med prøving til dere som går videre, og selvfølgelig lykke til til dere som er gravide! =)
81-Mamma<3<3 Skrevet 20. desember 2010 #162 Skrevet 20. desember 2010 Tror svimmel kan være et symptom
to+en til! Skrevet 20. desember 2010 #163 Skrevet 20. desember 2010 IKM i dag, men ingen TR.. Men kjennes ut som den kommer like rundt hjørnet. Har ikke følt meg gravid i det hele tatt denne pp. Men tar en test i morgentidlig om ikke tr har kommet. Har jo et biiittelite håp.
Ønskersegspire 3pp ♥ Skrevet 20. desember 2010 #164 Skrevet 20. desember 2010 tussemor1+1? 4pp; det høres jo svært lovende ut!! En strek ER jo forsåvidt en strek! Ta en test til?? Og hold oss oppdatert Jeg tok en test idag, er 3 dager til IKM. Blendahvit! Ble egentlig ikke så skuffet, for er litt innstilt på at det kan ta litt tid.. Det vet en jo ikke.. Kommer TR så kommer TR, ikke mye vi kan gjøre med det annet enn å starte en ny prøveperiode:) Ha godt mot jenter! Og nyt denne romjulen
tussemor <3 <3 Skrevet 20. desember 2010 #165 Skrevet 20. desember 2010 Ønskerspire 2pp <3 Jeg skal ta en test til imorgen tidlig. Jeg klarer ikke å slippe jubelen løs i frykt for at det skal være en skyggestrek Blir lite søvn inatt tror jeg xxxxxxxxxxxxx
Tuddeli Skrevet 20. desember 2010 #166 Skrevet 20. desember 2010 Her er testefesten i gang ser jeg! Du får holde oss oppdatert tussemor! Svidde av siste billigtesten i dag tidlig jeg, negativ of course... men ingen tante ennå. Kjempe vondt i hele kroppen i dag, mangler vel bare at jeg får influensa til jul nå tenker jeg... *syte, syte* Nå skal jeg ikke teste før julaften, dermed basta!
Pingvinen *håpefull* Skrevet 20. desember 2010 #167 Skrevet 20. desember 2010 Her har jeg masse symptomer, ekstremt ømme brystvorter, øm i magen, rar smak i munn, trøtt og sliten, smådårlig, veldig hormonell... Det bare øser på men har ikke IKM før 24/25... Huff og huff.
*lille blomst* Skrevet 21. desember 2010 Forfatter #168 Skrevet 21. desember 2010 Høres lovende ut bollebull! Tussemor: Venter på testresultat for i dag!!! fortell fortell! (tror selvfølgelig på positiv jeg da) Ikke noe testing her i gården enda... var oppe så sinnsykt mange ganger i natt pga jentungen, så hadde ikke klart å få skikkelig morgenurin å teste på en gang. (nødt til å tisse før jeg får sove igjen, så...) Forresten så flyr jeg mye oftere på do for tiden, symptom?? hihi
Vårbarnet med to små Skrevet 21. desember 2010 #169 Skrevet 21. desember 2010 Kanskje snart <3 86; Så moro å lese at flere enn meg demonterer testene etter at de har tørket. Da jeg begynte å vanke her inne i juli i fjor så var vi mange som demonterte tester, sjekket livmortappen og slimet daglig. Men sånne ting har roet seg, de fleste som var her inne da har enten født eller er nå endelig gravide.
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Super_betta Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 21. desember 2010 #170 Skrevet 21. desember 2010 Go mårn jenter :-) Ingen tr så langt i dag, IKM i dag. Orker ikke teste i dag, venter heller å ser ett par dager, hvis jeg klarer :-p Er jo mange som er blitt gravide allerede! Gratulerer :-)
tussemor <3 <3 Skrevet 21. desember 2010 #171 Skrevet 21. desember 2010 Gravid :D Fikk svakt positivt på billigstrimmel igår, tok en cb idag, sto GRAVID etter et minutt!! Verdens beste julegave!!!!
Lollo83 <3 Skrevet 21. desember 2010 #172 Skrevet 21. desember 2010 Gratulerer masse, tussemor1+1!!!! Så gøy da! Ingen tr her enda selv om ikm var i går... svir av siste billigtest i morgen tidlig, så skal holde dere oppdatert! =)
to+en til! Skrevet 21. desember 2010 #173 Skrevet 21. desember 2010 Grattis til dere som er blitt gravide. Her var IKM i går, men ingen TR enda.. tok en test i morrest og den var negativ. Så jeg tror rett og slett av syklusene mine ikke er så stabile som jeg har trodd at de var... Satser alt på neste pp!!
to+en til! Skrevet 21. desember 2010 #174 Skrevet 21. desember 2010 Grattis til dere som er blitt gravide. Her var IKM i går, men ingen TR enda.. tok en test i morrest og den var negativ. Så jeg tror rett og slett av syklusene mine ikke er så stabile som jeg har trodd at de var... Satser alt på neste pp!!
Pingvinen *håpefull* Skrevet 21. desember 2010 #175 Skrevet 21. desember 2010 Huff, må fortelle dere noe veldig pinelig... Sto på kjøkkenet istad og fikk plutselig et kick på melk, så ser jeg inn i kjøleskapet, og der var det TOMT!!! Setter meg ned på gulvet og begynner å gråte fordi det var tomt for melk... Best for den testen at den er positiv på lørdag altså.... hehehehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå