Rime Skrevet 17. desember 2010 #126 Skrevet 17. desember 2010 Huff er så nedfor i dag! Tok en cb i sted og den var negativ så på den etter 5 min og en skyggestrek var kommet, men vet jo at det ikke teller. Venter ikke ikm før 20 eller 21, men har ingen symtomer annet enn litt støl nede i magen, men det er jeg nesten alltid etter EL og fram til Tr kommer. Sist jeg var gravid (og uheldigvis mistet), så fikk jeg positiv test 5 dager før. Må vel bare innse at det ikke gikk denne gangen heller, så nå har tårene trillet i 2 timer. Men har klart å roe meg litt no. Går da inn i vår 14pp men da er han på havet så det blir ikke noe før i 15pp Har bare lyst å gi opp men nekter det også, hehe! Tror jeg skal kontakte legen, siden jeg er 35 og ikke har barn fra før, har veldig ustabile sykluser så kanskje jeg kan få litt hjelp. Blei langt det her, men måtte bare få det ut en plass! Lykke til jenter med uken som er foran dere!
Kanskje snart <3 86 Skrevet 17. desember 2010 #127 Skrevet 17. desember 2010 Hei Rime & 1 MA Da er vi to som ikke er i strålende humør i dag... Våknet med verdens dårligste humør, nesten litt deppa og det gikk tragisk nok utover samboeren... Hadde som vanlig stor tro på at denne pp skulle spiren sitte siden jeg er overbesvist at vi traff på dagene rundt EL, men mistet motet da testene jeg har tatt de siste dagene ikke har blitt sterkere og bare blendahvit i dag. Gir ikke opp, og må prøve å tenke sånn at løpet er ikke kjørt før TR kommer. Er tross alt bare rundt 9 DPO i dag og forventer uansett ikke en klar positiv test så tidlig. Jeg og samboeren har prøvd i over et år nå, ingen barn fra før. Synes det er vanskelig å tolke tidlige svangerskapssymptomer jeg fordi de ofte er veldig like som PMS. Så prøver å ikke henge meg for mye opp i det... Selv om jeg finner et eller flere nye "symptomer" hver måned da Samboeren min jobber også på havet, føler med deg! Vi må ha litt ekstra tålmodighet vi som ikke får prøvd hver måned og det tar på av og til. Anbefaler deg å ta kontakt med legen. Jeg og samboeren tok kontakt i oktober og skal begynne utredning i slutten av januar. Føles litt bedre nå som vi endelig skal få svar/hjelp ) Ønsker deg all lykke til, ikke mist motet og oppretthold håpet så godt du kan )
Rime Skrevet 17. desember 2010 #128 Skrevet 17. desember 2010 Hei Kanskje snart <3 86 Tusen takk for de forståelsesfulle og støttende ordene, jeg trengte det i dag. Er helt klar over at det er mange der ute som har det som oss og enda værre. Det er bare så tungt når man blir skuffet gang på gang og så gjerne vil. Kommer ikke til å gi opp og humøret blir alltid bedre ganske fort etter disse knekkene. Du har helt rett at det er tungt når de er borte annen hver mnd, men min skal heldigvis slutte på havet nå i januar, så da blir det kanskje lettere. Ja stakkar samboeren min også, jeg lot det også gå ut over han, fatter av og til ikke hvordan de orker å holde ut! Hehehe Ja vi får holde oppe motet begge to, og litt godt å føle at det er noen der ute som skjønner hvordan jeg har det, selv om jeg ikke ønsker noen andre dette! Og jeg skjønner jo godt hvordan du også har det Du får ha lykke til fremover du også og så håper jeg det går for dere snart og at humøret ditt er litt bedre no senere på dagen, takk igjen for støtten, det varmet på en kald og trist dag!!!! varm juleklem til deg! )
<3Oktober-09&Juli-12<3 Skrevet 17. desember 2010 #129 Skrevet 17. desember 2010 Gratulerer til dere som allerede er blitt gravide! Lykke til videre. Jeg skal ta en test i morgen 4 dager før ikm, og er veldig spent på svaret . Har fremdeles litt brunlig utflod som kommer og går og lurer på hva dette er.. I tillegg så tisser jeg veldig ofte.. Ellers så har jeg ingen særlige symptomer. Så blir spennende å se hva resultatet blir i morgen.
Juniglede12 Skrevet 18. desember 2010 #130 Skrevet 18. desember 2010 I'm out! Tr i dag.. skjønner ingenting?! Tror ikke jeg har så stabile sykluser som jeg trodde! Menmen.. ser for meg at dette er første dag i svangerskapet - krysser fingre og tær for oktoberbaby! Lykke til videre til dere
Tuddeli Skrevet 18. desember 2010 #131 Skrevet 18. desember 2010 Æsj, så kjedelig da Babyglede 88. Lykke til med oktoberbaby! Her er jeg rimelig forvirra for øyeblikket. For det første vet jeg ikke når EL var denne syklusen, rimelig frustrerende siden jeg da heller ikke vet hvilken dag IKM er. Hadde masse murringer i begynnelsen av uka, som ga seg på torsdagen. Siste par dagene har puppene blitt litt større, men ikke ømme egentlig. I går var jeg sikker på at jeg var gravid, og svidde av en test i dag tidlig, men den var helt hvit... så nå er humøret på bunn igjen og trua lik null. Hvordan går det med dere andre? Testet noe mer?
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Super_betta Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 18. desember 2010 #132 Skrevet 18. desember 2010 Hei :-) Har fortsatt murringer og kjenner det ekstra godt i magen når jeg ler eller nyser. fortsatt mye utflod, og helt klikk med magen. Har også andre ting, men det kan jo være pga hva som helst. Testet i går, den var definitivt negativ. Tror jeg har IKM på tirsdag, testet aldrig for el. Men skal prøve å holde meg nå til julaften før jeg tester, om ikke mensen kommer før det da :-p Prøver å ikke håpe for mye..
*lille blomst* Skrevet 18. desember 2010 Forfatter #133 Skrevet 18. desember 2010 Tuddeli, babyglede88, super betta og alle dere andre... så spennende med symptomer! kjedelig med TR og negative tester da! Jeg vet ikke hva som skjer med kroppen min jeg... ikke så mye symptomer nå... var veldig mye ca en uke... Tror jeg har vent meg til noen av raritetene da, for er like sår på tunga og i munnen enda;) vet virkelig ikke når jeg skal teste. har veldig lyst allerede! men bare en CB digital i skapet, og den vil jeg helst se "GRAVID" på når jeg bruker den! kan kanskje narre meg selv til å tro på "større bryster" og kviser en uke før ikm (hatt dette hver pp de siste mnd), + litt stikking i underlivet og annerledes lukt på urinen, men samtidig kan dette ha andre årsaker. Veldig redd for å lure meg selv denne mnd! iiiiiiiiiiiiik!
Tuddeli Skrevet 18. desember 2010 #134 Skrevet 18. desember 2010 Jeg har også en CB digital liggende, og bare en billigtest igjen. Har egentlig bestemt meg for å vente til mandag (trolig ca IKM) med å teste.... men vi får se da. Er helt håpløs jeg altså. Haaaaater den tia her. Går og kjenner etter hele tia... hm, er ikke puppene litt ømme nå? Litt murringer? Litt annerledes utfod, osv osv. Men nå tror jeg ikke at jeg er gravid, så da er det forsåvidt lettere å drøye testinga litt. Håper virkelig du får GRAVID lysende mot deg når du velger å teste!
*lille blomst* Skrevet 18. desember 2010 Forfatter #135 Skrevet 18. desember 2010 Takk!!! Tror jeg hadde blitt helt gal av all tenkingen om det ikke var for denne tråden (bim sidene for øvring også da...) Godt å få ut noen av tankene og frustrasjonene! Etter en dag med "det er vondt på tunga mi" var gubben lei, så har ikke nevnt det så mye... Det som er litt morro er at han tror jeg er gravid denne mnd. men muligens ønsketenkning for ham også Skulle jeg være det så er det mulig jeg får gutt og ikke jente denne gangen iallefall... Helt forskjellige symptomer ifht forrige graviditet! åja, også har jo lillemor på 2,5 år "spådd" at hun får lillebror til jul da! hehe
tussemor <3 <3 Skrevet 19. desember 2010 #136 Skrevet 19. desember 2010 hva tror dere... jeg har ikm 23/24, de siste to dagene har jeg testet med EL tester, og den er ikke EL positiv, men det er en sterk strek der...jeg har lest at dette kan være et tegn på graviditet, men samtidig at man ikke skal stole på EL tester ved graviditet. Det må sies at sist mnd hadde jeg helt blanke EL tester de siste dagene før mensen kom. *Håper* *håper* *håper* på en september spire.
*lille blomst* Skrevet 19. desember 2010 Forfatter #137 Skrevet 19. desember 2010 Så spennende tussemor1+1! Vi har samme ikm datoer! (jeg også 23/24) og begge er i 4pp... Tror jeg ville stolt litt på den sterke streken jeg da, hvis du testet med samme greiene forrige mnd og fikk et annet resultat;) Krysser fingrene for oss!
Tuddeli Skrevet 19. desember 2010 #138 Skrevet 19. desember 2010 Så spennende, tussermor! Tror du er gravid, jeg Du har ikke en graviditetstest liggende da?
DenTredje Skrevet 19. desember 2010 #139 Skrevet 19. desember 2010 Veldig spennende! Jeg har også IKM 24.des, er min 5.pp da. Håpet er så ekstra sterkt da det hadde vært en fantastisk julegave!!
tussemor <3 <3 Skrevet 19. desember 2010 #140 Skrevet 19. desember 2010 Jeg testet med en strimmel (graviditetsstrimmel), men den var som forventet helt blank :/ Er jo fortsatt 5 dager til IKM. Streken på EL testen jeg tok i morges var sterk, men ikke sterkere enn kontroll streken. Men så var jeg så dum at jeg tok med en EL test nå nettopp (JA JEG ER TESTGAL ), og den ble kjempesvak...så nå mistet jeg egentlig troen på at jeg kan være gravid Men jeg har fortstått det sånn at hormonet som viser EL er sterkest på ettermiddagen, og hormonet som viser graviditet er sterkest på morgenen..??? Hvordan er det med symtomer og testing til dere andre???
Tuddeli Skrevet 19. desember 2010 #141 Skrevet 19. desember 2010 Ja, det stemmer, HCG bør testes for om morgenen, har vel mest å gjøre med at urinen da er mest konsentrert, mens LH testes for på ettermiddagen fordi dette hormonet produseres mer på dagen. Her er det ikke mye symptomer. Litt større pupper, fortsatt ikke ømme, ellers ingen ting. Svir nok av siste billigtesten i morra tidlig tenker jeg. Trua går opp og ned her også, hadde skikkelig trua på fredag, men etter at jeg fikk en blendahvit test i går, har jeg også mistet trua litt :-/
to+en til! Skrevet 19. desember 2010 #142 Skrevet 19. desember 2010 Her er det ingen symptomer.. IKM i morgen! Er vel egentlig 99 % sikker på at det ikke gikk denne mnd. Har kjøpt inn EL-tester til neste pp! Da skal det satses for fullt!
tussemor <3 <3 Skrevet 19. desember 2010 #143 Skrevet 19. desember 2010 Lillemor 08 4pp: Blir spennende å følge deg utover uka, og kanskje i sept. klubben 2011 Jeg tolker det som du har ei jente som er født i 08? Da har vi enda mer til felles
Ønskersegspire 3pp ♥ Skrevet 19. desember 2010 #144 Skrevet 19. desember 2010 Nå starter snart en spennende testeuke for oss jenter! Jeg må innrømme at jeg faktisk har svidd av en test, men det var 4 dpo, haha, vet ikke hvorfor jeg gadd engang Men, når de koster 5kr stykket er det ikke så farlig;) Åssen er symptomene deres jenter? Noen som har testet enda, eller er det en stund til IKM? Jeg har IKM 23. så håper selvfølgelig på en fantastisk julegave som alle andre her inne;)
*lille blomst* Skrevet 19. desember 2010 Forfatter #145 Skrevet 19. desember 2010 Tussemor! ja, har ei nydelig snuppe fra 2008:) Hun begynner å bli veldig klar for søsken;) Enig med deg ønskersegspire 2pp! blir en veldig spennende uke! Håper veldig på septemberspire kjenner jeg, men kvalmesymptomet mitt har roet seg litt:( Bare VELDIG sliten og trøtt siste uka... håper det er graviditetssymptom! GOD TESTUKE jenter!!
Lollo83 <3 Skrevet 19. desember 2010 #146 Skrevet 19. desember 2010 Som om jeg skulle lest om meg selv, tuddeli.. Bare minus puppene som ikke har vokst da. Ingen symptomer what so ever her, men jeg og måtte bare svi en billigtest i går, ingen tegn til strek =( Har ikke helt troen på at jeg heller er gravid, men håper jo selvfølgelig. Har enda 3 billigtester da, så en av de ryker til i morgen tidlig før jeg skal på jobb... cb digitalen får vente til jeg har fått en positiv billigtest.. hehe..
Prinsen og mamma`n :) Skrevet 20. desember 2010 #147 Skrevet 20. desember 2010 IKM i dag, ingen tr, og svak strek på testen.. Føler jeg har litt vanskeligheter med å tro på at en svak strek er strek, men håååper det lengste på at det er det Lykke til, til alle andre, dette må bli en bra uke for oss alle
*Lykkelig 1984* Skrevet 20. desember 2010 #148 Skrevet 20. desember 2010 Hei dere! Jaja, her kom TR for fult på Lørdag, ca 4 dager før jeg forventet den... Da vet jeg til neste gang at "rosa ekskrementer" i trusa betyr TR rett rundt hjørnet:) hehe. Vi får satse på neste periode gitt! Selv om jeg egentlig kunne tenke meg å vente noen måneder, da det blir litt seint på året... Det positive er jo at jeg evt ikke er uvel midt i julefeiringen:) Lykke til dere andre! Håper dere har hatt en fin helg;)
81-Mamma<3<3 Skrevet 20. desember 2010 #149 Skrevet 20. desember 2010 Dere det ikke gikk for denne gangen får ha en riktig fin jul, og kos dere med litt vin el lignende før neste periode går i gang Så håper jeg det blir full klaff neste md! Ser det er flere som synes denne vente tiden er helt grusom!! Jeg tenker ikke på annet altså!! Holder på å bli gal! Synes jeg har flere symptom nå, men jeg er redd det bare er innbilt... Så mye som jeg kjenner etter så må man jo kjenne noe Men, er sår i munnen, veldig tørst, trøtt og lat, og konstant øm i magen. Håper Håper Håper! Skal prøve å vente noen dager til med å teste....
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Super_betta Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 20. desember 2010 #150 Skrevet 20. desember 2010 Tror jeg tørr si GRATULERER :-D heldig du er!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå