Gå til innhold

<3 Skravletråd for IKM uke 51 <3

*lille blomst*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da åpner jeg skravletråden for uke 51, juleuka:)

10 dager etter ikm kom TR, så da er jeg (endelig) over i 4 pp!

Har ikm 23.desember og håper på verdens beste julegave!

Håper mange hiver seg på tråden og holder den oppe midt i all julestria vi skal inn i.

Ønsker alle en flott prøveperiode frem mot jul! måtte vi alle få de gavene vi helst vil ha!;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen fler som melder seg inn? Vi er vel mange som vil ha julegaver i å??:)

Gleder meg allerede til prøvingen! vi er veldig klare for å få det til;)

Skrevet

Her kom TR 7 dager etter ikm...veldig uvanlig for å være meg! Men melder meg inn her, har ny ikm 20. desember. Mandagen i uke 51. ;)

2 pp på meg!

Skrevet

Hei :-)

Gleder meg skikkelig nå, er første pp før meg. Har ikm den 21des :-p

Skrevet

Hei! Har visst hoppet inn i 4.pp vi også. Men dette blir den siste altså, bare så det er sagt, for jeg SKAL nemlig bli gravid denne måneden, hehe. IKM rundt mandag 20.des. Har hatt varierende sykluser, så denne måneden har jeg planer om å safe skikkelig, sex annenhver dag fra dag 9 i syklus og frem til EL testene har vært negative noen dager... hehe, vi får se da, hvor sliten jeg blir av julestria...

Masse lykke til med prøvingen! Ønsker dere alle to sterke streker i julegave!

Skrevet

Jeg har slitt litt med hormonubalanse etter hormonspiral vinteren i fjord... trodde syklusene var stabilisert, men siste mnd gikk den 10 dagrer over ikm, og med blødninger rundt el og på ikm datoen.... veldig rar altså!

Skal satse alt denne mnd! trent de siste dagene, spist sunt og mandag skal jeg til homeopat for en behandling -"en buust" så håper jeg at eggløsning blir kraftig og ordentig denne mnd!:)

håper virkelig på positiv test på lillejulaften!;)

Det som har vært positivt denne mnd er at TR symptomene har blitt sterkere. mer ømme bryster og smerter i ryggen. Håper det betyr at kroppen retter opp "feil";)

Skrevet

Da kommer også jeg over hit (veldig ufrivillig) :(

Begynte å spotte idag, og går da inn i min 4 prøveperiode :(

Jeg har stabile sykluser på 28 dager og har derfor ikm 22 desember. Håper på en skikkelig julegave iår!!!

Krysser fingrene for oss masse desemberspirer

Skrevet

Åssen går det med tante-gjengen. Dvs vi som har den bedritne tanta på besøk om dagen... Her planlegger jeg å jage hu ut ved første anledning. :-) Noen slagplan for kommende pp?

Bruker dere EL-tester?

Skrevet

Her kjennes det ut som om tanta er på vei ut døra! ;)

Og godt er det! Er vel den første ordentlige mensen jeg har hatt siden pilleslutt. Og har hatt myyye vondt! Og vært skikkelig hormonell! :S

Lurte litt på å prøve EL-tester.. men tror kanskje jeg hadde blitt litt stresset av det? Men kunne jo bestilt noen for gøy på billige-tester. ;)

Skrevet

Jeg fikk mensen i dag! JIPPI!

Endelig i gang m 1 pp. Hvis dette går blir det termin 03.09.11!

Håper, Håper, HÅPER!!

Vi har ventet noen md med å prøve nå, for jeg MÅ reise et god stykke til bryllupet til søstra mi til sommeren. Og jeg vil ikke ha termin midt oppi det. Så nå kan vi endelig prøve!

Vi har ei jente fra før også, på 15 md. Men jeg er klar for nr 2, og veldig verpesjuk :D

IKM er vell rundt juleaften... ;)

(Fant faktisk ut at jeg var gravid på juleaften forrige gang! Men da kom det litt uforberedt.. Men jeg ble utrolig glad! Hadde ønsket meg unger lenge! Usikker på om jeg klare å holde meg til juleaften denne gangen. Det blir jo så kipt hvis det blir en negativ test på juleaften...).

Skrevet

Jeg hører til her nå! TR meldte sin ankomst idag tidlig, og min nye IKM er da på selveste lille julaften! Hvilken pp er dere i alle mann? Vi begynner på vår 2 pp:)

Skrevet

4pp, håper virkelig det sitter en spire denne gangen! kjedelig med neg test og TR rundt jul! iallefall når ønsket er sterkt!;)

Har bestilt og ordnet med julekort og i dag har jeg bestilt flere julegaver på nett:) Begynner å få god julefølelse, har lyst til at den skal vare helt til september;)!

Skrevet

Melder meg inn her jeg da. :-)

Fikk TR i dag og har da IKM på julaften. Blir skikkelig spennende, gleder meg til jul. :-)

Skrevet

Jeg melder meg også inn :) IKM i juleuken, tenk så koselig å gå inn i julen med den störste gleden :). Noen som vet hvordan jeg bytter nick?

Skrevet

Endeling er tanta vekk, fikk henne mandag. Ikm blir som nevnt tidligere 21 des. Gleder meg masse, blir første pp dette :-D Enig i det som ble skrevet tidligere om at jeg gleder meg til å teste, men litt kjipt åsså så nært julaften. Tror jeg ikke blir å klare å vente til 21 :-p Føler jeg kommer til å bli helt håplaus på den ventinga hehe

Send tanta vekk, så vi får kommet i gang :-) Gleder meg sånn til å skrive meg på IKM liste 51 for første gang.

Skrevet

Blir bra det!:)

Vi får vel opprette en IKM liste snart!;)

Gleder meg masse til denne pp! må bare bli kvitt tanta først, og med 9-10 dager tantetid har jeg noe igjen... huff! håper på maaaaange måneder uten tante nå!;)

God helg alle sammen! ikke sååå lenge til EL lenger nå!;)

Skrevet

IKM liste er opprettet.

Skriv dere på jenter!:)

Skrevet

Jippi :-D hehe

Skrevet

Da har jeg også skrevet meg på IKM listen for uke 51!!!! :-)

Ser at jeg sannsynligvis får eggløsning akkurat når vi skal på førjulstur til Riga. Kanskje vi får sådd en spire mens vi er der borte. ;-) Juhuuuuu.:-)

Skrevet

Ikm uke 51 jeg også, ca 20. des. Skal virkelig satse denne pp, har kjøpt inn el løsningstester=)

Skrevet

Bare noen spørsmål for å bli litt bedre kjent:) Dere må gjerne føye til spørsmål også!;)

Hvor mange av oss prøver på nr 2 (eller 1,3,4??), hvilken pp er dette? jobber/studerer dere? hvor i landet bor dere?

Vi prøver på nr 2. Jente på ca 2,5 år fra før. hun er veldig klar for søsken;)

Jobber 100% som sykepleier, mannen min studerer for yrke nr 2:)

Bor på østlandet:)

Skrevet

Prøver på nr. 2, har en jente på 2 år fra før. Er vel inne i 4 pp nå.

Jobber 80% som helsesekretær, bor på østlandet.

Skrevet

Vi prøver på vår nummer 1 :-D Er i vår første pp nå. Jeg bor nord i landet, o er student. Er 25år.

Skrevet

Vi prøver på vår nummer 1 :) Er førskolelærer, 22 år og bor i Oslo! Er i 2. pp! Ganske deilig egentlig - tar det veldig mye mer med ro nå enn i 1 pp! Har kjøpt el-tester, og har bestemt meg for å virkelig nyte spenningen, prøvingen og eventuelle skuffelser. Det er da ikke så mange ganger i livet man driver med prøving og jeg vil gjøre det skikkelig! Vi bruker masse tid på hverandre, gjør masse kjæresteting (går på show, kino, turer osv) - masse hygge! Så håper vi på superjulegave (IKM 21), og hvis ikke så klinker vi til over nyttår :) Håper det blir mange superjulegaver her i år! Lykke til til alle! ;D

Skrevet

Slenger meg inn her jeg og, ferdig med tanta i går så nå er jeg klar for prøving igjen:) Har kjøpt inn EL tester i massevis, denne mnd skal det klaffe. Vi har en jente på 2,5 år fra før og har vært prøvere siden okt 09, men jeg har en veldig ustabil syklus og til tider ingen, men nå går jeg på tabeletter som har gitt meg mens de to siste mnd, jeg har ikke testet etter EL tidligere så nå er det på tide å gjøre det, er egentlig negativ til det for jeg tenker at det kommer til å stresse meg enda mer, om/hvis den ikke kommer.

Krysser fingerene og alt jeg har for å få verdens beste julepresang i år til meg og min mann:)

Lykke til til dere alle sammen!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...