Gå til innhold

Da er jeg endelig HØYGRAVID!!!! :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jippiii!!!

Nesten så jeg aaldri trodde denne dagen skulle komme :)

Har på en måte gått fort, men samtidig så har det gått tregt :P

Nå er det ikke lenge igjen til permisjonen starter heller.. *hyyyyl* jeg er så spent på alt..! Er førstegangs, så aner jo ikke hva jeg går til! Har bare hørt at det gjør vondt.. Men gleder meg til å kjenne hvor vondt det gjør.. Merkelig følelse dette her :D Garantert hormonelt:Phehe..

Hvordan har dere det???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da har du termin samtidig som meg da jo! 1.1.11? Her er jeg også å regne som høygravid nå. Har venta ei stund på denne dagen da jeg har følt meg ganske høygravid ganske lenge. Har egentlig lurt på "hvor mye mer gravid" jeg ville bli før denne dagen kom! ;-) Hi hi.

Her er det tredjemann som er på vei, så jeg vet litt mer hva jeg går til. Gleder meg veldig til å bli kjent med babyen på utsida av magen nå. Få kooooose og dulle med den! =)

Lykke til videre.

Skrevet

Lurer på hva som var galt med nettet her i natt. Innleggene har kommet dobbelt noen steder og dukker ikke opp andre steder.. hmmm.. ja ja.. prøvde å svare deg på en av den som hadde kommet dobbelt her men den er borte..

Jeg også er 40 idag, har termin 1.1.11 , og planen er å føde på Kongsvinger. Syns tiden har gått veldig sakte hele veien, og gleder meg til å føde og bli ferdig!! Er 2.gangs , så vet jo hva jeg går til, og vet at det ender i noe fantastisk, så den smerten får vi bare "overse" :) Men ikke hør på hva alle andre sier ang smerter og skrekkhistorier, ingen fødsler er like, men resultatet blir stort sett det samme og det er DET du skal se frem til!!

Lykke til!! Nå er det bare 19 dager til vi kan si at vi er fødeklare!!! Hehe..

Skrevet

jeg har tre dager til å gå. så kan jeg endelig kalle meg høygravid. jeg har allerede følte meg det en liten stund enda. hehe jeg er også førstegangs så gleder meg til alt som kommer. rart men gleder meg til fødselen. hvordan den blir. rask-kort-++ og det at det går fra så vondt til så fantastisk på kort tid..

masse lykke til i tiden som kommer :) :)

Gjest Mentha♥med kul på magen♥
Skrevet

Gratulerer :D Da er et delmål til nådd! Ikke lenge igjen til fødeklar da :)

Selv er jeg 6 dager unna høygravid, men det nærmer seg med stormskritt!

Skrevet

Så gøy at det er flere av oss som har termin 1.1.11!!! For en superkul dato :D

Jeg trygler å ber til babyen inni magen om at for HAN sin skyld burde han komme ut etter nyttår ;) Så bare håper på at det skjer. Her i familien har alle født en uke før termin, så vet at jeg skal gjøre alt jeg kan av kjerringråd osv for at han skal slippe å få bursdag sent i desember!

Er utrolig kjedelig å bli 18 år sist eller minst i klassen :(

Meeen sant skal sies. Han er veldig velkommen uansett når han kommer:) Har bare dette ønske som sitter sånn dypt inni meg! hehe :)

Nå vet jeg hvertfall at han har hvertfall kommet til verden om 54 dager ;)

Gleder meg :))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...