Gå til innhold

Tror jeg er gravid?

vår første 19 mnd prøving

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke hatt mensen siden 5 september og får ikke mensen :S Tenkte først at den bare var uregelmessig etter pilleslutt men nå er det 6 måneden etter pilleslutt og den er søkk vekk helt plutselig! hadde to vanlige sykluser etter hverandre men så forsvant den plutselig.

Det begynte for noen uker siden å bli veldig ondt i korsryggen for så etterfulgt denne uken begynte kvalmen å komme. klarer nesten ikke få i meg mat og har stygga på alt jeg kommer over . og syns yndlingsmiddagen smaker pyton spydde den nesten opp. satt å brakk meg i 3 timer etterpå. Vanligvis spiser jeg masse mat hele tiden, men nå klarer jeg ikke tanken på hva som helst..

Kjenner også at humøret har svingt litt blir fortere varm og SUR!

Tok en test hos legen forige fredag men den var negativ, har hørt at folk med ustabil syklus har blitt gravide uten å ha mensen, noen som har opplevd dette? Tror jeg er gravid kan ikke forstå annet, får jo aldri mensen.. syklusen min er på dag 78 nå.. det begynner å bli drøyt syns jeg..

PLIS SVAR MEG NOEN...!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle symptomene dine høres jo ut som gravidesymptomer... Akkurat sånn det bruker å være! Men rart at det ikke slo ut på test, du kan jo spørre legen om det er mulig å være gravid og ikke ha utslag på test...

Vanskelig å gi deg noe godt svar, og skjønner godt at du blir frustrert av dette.

Lykke til :)

Skrevet

For å vere sikker hadde jeg tatt blodprøve.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...