Galskapens overhode Skrevet 21. november 2010 #1 Skrevet 21. november 2010 fra hvilken uke begynte du å få vann i kroppen? hva sier lege/jordmor om det? Jeg merkt selv endring i hendene i dag. 31+0 i morra
Galskapens overhode Skrevet 21. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2010 anklene er litt hovne
minnimus83 Skrevet 21. november 2010 #4 Skrevet 21. november 2010 lik meg du då, men eg husker ikkje når eg begynte å få det men det var de siste ukene , eg r nå i snart uke 39 på tirsdag er nå 38+5 eg har gått ofte til legen og då tar eg urinprøve og mæler blodtrykket eg skal spør han i morgen om han har tid til å skjekke hvordan det er med modenhet og osv
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 21. november 2010 #5 Skrevet 21. november 2010 Jeg har mye vann i kroppen.. det begynte vel rundt rundt uke 33 tror jeg.. Ble mye nå etter uke 35 =P Bena mine er digre paddelabber! Og hendene mine gjør ganske så vondt... Spesielt om morgenen!
Not a quitter ♥ mamma til to♥ Skrevet 22. november 2010 #6 Skrevet 22. november 2010 Har litt vann i kroppen, og har hatt det i vel en mnd til halvannen nå. Begynner å krype opp på leggen, så regner med å få en 1'er neste gang jeg er på kontroll. Er i uke 29 nå så det begynte vel rundt 23-24 tror jeg, husker ikke helt
Lille røde traktor Skrevet 22. november 2010 #7 Skrevet 22. november 2010 Var hos jordmor forrige uke, da skrev hun 0-1 på ødem da jeg fortalte om hevelser på kveldstid. Er nå i uke 29 og det har blitt vesentlig mer på bare en uke! Våkner med hovne og stive fingre om morgenen, så nå har jeg måttet ta av alle ringer. Er hoven i leggene selv på morgenen! Får en dyp dump på leggen når jeg klemmer en finger inn mot skinnleggen. Mange av skoene mine er allerede for små. Huff - hvordan skal dette bli - det er jo mange uker til termin...
minnimus83 Skrevet 22. november 2010 #8 Skrevet 22. november 2010 du får ta det opp med legen din så tar han kontroll på deg, du får sikkert beskjed om å kvile deg masse for eg er hoven og myre vann i kroppenm, eg fikk beskjed på at eg måtte legge meg nedpå noen ganger til dagen
Gulljentene Skrevet 22. november 2010 #9 Skrevet 22. november 2010 Har hatt 0 på ødem helt til sist kontroll jeg var på sist torsdag, da var jeg 37+6...og fikk 0-1 på ødem Har LITT mer pølsetær, men jeg pleier ha fryktelig smale føtter og tærne mine bruker se ut som rare fingre, he he, så det gjør egentlig ikke noe Får sokkemerker rundt anklene. Men er ikke noe hoven ellers. Heldigvis får man vel si
Hera_75 Skrevet 22. november 2010 #10 Skrevet 22. november 2010 Støttesstrømper, jenter!! Har dere vann i føtter, ankler, legger - så er dette virkelig stor, stor hjelp! Det er jo så ubehagelig med hevelser.. Ta på som det første du gjør om morgenen, og hevelsene er vekk etter en dag eller to. Man holder seg også mye mer varm på føttene, fordi blodsirkulasjonen øker. Jeg er avhengig - kunne ikke klart meg fra uke noenogtyve uten støttestrømper..
Gulljentene Skrevet 22. november 2010 #11 Skrevet 22. november 2010 Hera_75: Ja, støttestrømper er flott, så lenge man klarer å ta dem på seg Brukte det fra slutten av juni til jeg gikk ut i perm for halvannen uke siden, men da følte jeg at jeg MÅTTE pga jobb der man står/går hele dagen og åreknuter. På slutten var det så vanskelig å ta de på at jeg ville bare grine, magen var så i veien Sikkert fordi jeg sluttet å bruke dem at ødem gikk fra 0 til 0-1 på meg nå! Så får man de på seg, så anbefaler jeg det også sterkt!!!
minnimus83 Skrevet 22. november 2010 #12 Skrevet 22. november 2010 eg var på kontroll i dag og det var fortsatt på nivæ 2 på ødem og han regnet med at eg kom til å gå ut tiden, siden eg ikkje har hatt kynnere endå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå