Gå til innhold

hvordan klarer dere å vente...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er inne i min 1pp, nå og har ikm 29nov. men hvordan klarte dere å vente til tiden var inne for cb.. Jeg går hver dag og venter... og det er så vanskelig å styre meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klarte ikke det jeg... hehehe =)

Skrevet

En må bare smøre seg med tolmodighet. Har testet negativ et par dager før ikm flere ganger, så nå prøver jeg bare å la være å teste og se hva som skjer. Desverre, har tr dukket opp hver gang:( Men, vi fortsetter å prøve og satser på at spiren sitter snart:)

Skrevet

Etter x anntall pp og dertil bortkastede penger på tester hver mnd som gikk rett i dass sammen med mensblodet... så besinner man seg med tanke på lommeboka etterhvert ;)

Men lett er det ingen som har sagt at det er...

Skrevet

Den 1 pp er verst. Det synes iallefall jeg.

Jeg satt i 14 dager rett opp og ned og ventet på IKM. Helt sant!

Så ble ventetiden litt lettere for hver pp. Er bare i min 4.pp nå, men nå er det ikke noe problem lenger. Detter jo innom tanken innimellom, såklart, men det er absolutt levelig :)

Håper det blir lettere for deg også, om det ikke har klaffet da såklart :)

Skrevet

Kjenner meg igjen, vår förste pp og jeg har brukt så mange tester. Föler meg gravid men eneste jeg har klart å få frem er skyggestreker på el test. Litt frustrerende men jeg HÅPER virkelig det blir bedre etter hvert etterhvert som pp skrider frem. Tok g test på söndag morgen som var helt hvit, etter det har jeg gitt litt opp...men fortsatt og bruke opp alle el strimlene mine. Har ikm tors- fredag denne uken..

Skrevet

Fikk du noen neg tester i denne pp för du testet pos?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...