nytt bøllefrø i okt Skrevet 21. november 2010 #1 Skrevet 21. november 2010 jeg er inne i min 1pp, nå og har ikm 29nov. men hvordan klarte dere å vente til tiden var inne for cb.. Jeg går hver dag og venter... og det er så vanskelig å styre meg.
Petrine +spire=❤ Skrevet 21. november 2010 #2 Skrevet 21. november 2010 Klarte ikke det jeg... hehehe =)
Esperanza84 - gravid! Skrevet 21. november 2010 #3 Skrevet 21. november 2010 En må bare smøre seg med tolmodighet. Har testet negativ et par dager før ikm flere ganger, så nå prøver jeg bare å la være å teste og se hva som skjer. Desverre, har tr dukket opp hver gang:( Men, vi fortsetter å prøve og satser på at spiren sitter snart:)
Frk Marge Skrevet 22. november 2010 #4 Skrevet 22. november 2010 Etter x anntall pp og dertil bortkastede penger på tester hver mnd som gikk rett i dass sammen med mensblodet... så besinner man seg med tanke på lommeboka etterhvert Men lett er det ingen som har sagt at det er...
ikke i bruk Skrevet 22. november 2010 #5 Skrevet 22. november 2010 Den 1 pp er verst. Det synes iallefall jeg. Jeg satt i 14 dager rett opp og ned og ventet på IKM. Helt sant! Så ble ventetiden litt lettere for hver pp. Er bare i min 4.pp nå, men nå er det ikke noe problem lenger. Detter jo innom tanken innimellom, såklart, men det er absolutt levelig Håper det blir lettere for deg også, om det ikke har klaffet da såklart
Gullis :) Skrevet 22. november 2010 #6 Skrevet 22. november 2010 Kjenner meg igjen, vår förste pp og jeg har brukt så mange tester. Föler meg gravid men eneste jeg har klart å få frem er skyggestreker på el test. Litt frustrerende men jeg HÅPER virkelig det blir bedre etter hvert etterhvert som pp skrider frem. Tok g test på söndag morgen som var helt hvit, etter det har jeg gitt litt opp...men fortsatt og bruke opp alle el strimlene mine. Har ikm tors- fredag denne uken..
Gullis :) Skrevet 22. november 2010 #7 Skrevet 22. november 2010 Fikk du noen neg tester i denne pp för du testet pos?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå