Gå til innhold

Skal - skal ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, snakk om å ønske seg gravid så hardt.. Jeg tok en g-test igår på morgenurin, men den ble negativ innenfor tida.. Da jeg så på den idag var det en klar bred strek der (noe jeg aldri har sett på andre g-tester dagen derpå, og jeg har tatt mange) Vet det ikke er noe man skal bry seg om, men klarte ikke dy meg og tok en til nå ikveld på veldig utvannet urin, selfølgelig negativ..

Så nå sitter jeg veldig å lurer på om det er nødvendig å ta en til imorgen på morgenurin eller om jeg bare skal la det være.. Jeg vet innerst inne at jeg ikke er gravid, men hva hvis, tenk hvis den kan bli positiv??

Jaja, en liten utblåsning til dere før jeg går å legger meg.. Vil ikke si noe til samboer for han synes sikkert jeg er overhysterisk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler deg å vente to dager, og så tester du :)

Skrevet

Anbefaler også å vente 2 dager å så ta en på morgenurin, Men om det hadde vært meg hadde jeg ikke klart å vente hehehe :) Krysser alt for deg! Må ha med meg mange videre!!!!

Skrevet

Sikkert lurt å vente, men det hadde ikke jeg klart:S Forteller ikke mannen min om halvparten av testene jeg tar, for VET jeg er litt voldsom på det punktet. Men klarer ikke å dy meg...

MASSE lykke til! Håper det har klaffet!:)

Skrevet

Klarte ikke dy meg og tok en på morgenurin idag.. Den var selfølgelig negativ.. Får vente noen dager og se hvordan el-testene mine utarter seg.. Tester egentlig etter el, men fikk ikke begynt før dag 12 og har vært sånn småkvalm i det siste så tok egentlig en test bare for å utelukke det.. Håpet jo det at siden jeg hadde så lang syklus sist så kanskje kroppen ville være snillere med meg denne pp og gi meg el tidlig, kanskje før jeg begynte å teste, men nei da så snill er ikke kroppen min.. Jeg får bare fortsette videre i jakten på el...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...