Gå til innhold

KSLABIMA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min diagnose er KSLABIMA (Kvinner som lider av barn i magen avhengighet)!!!

Det verste av alt er at jeg egentlig digger denne ventinegn :)

Å ha en grunn til å fundere og drømme å olanlegge, er jo veldig interessant...

Gå hit inn ti ganger om dagen bare for å se om noen har skrevet noe som jeg lurer på, eller oppdatert siste nytt og ja... i det hele tatt!!

Jeg både digger og misliker og vente :)

Jeg elsker nemlig å planlegge ting og nye prosjekter!!

Og enda mer ; så digger jeg babyer og barn :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så deilig å endelig få et navn på diagnosen jeg lider av.. Er innom her stadig vekk jeg også.. Og ønsket om mitt første barn er så utrolig sterkt!!

Skrevet

Lever her inne jeg! Så tror jeg er rammet :P Finnes det en kur??

Skrevet

Godt vi er flere, støttegruppe har vi jo allerede ... hehehe...

Fins ingen kur, for denne lidelsen har jeg hatt før, og vet av erfaring at det er alltids noe som følger oss slik at lidelsen varer og varer: 1. tri, 2.tri, 3. tri og senere din baby sidene...

Å herlige KSLABIMA!!

Skrevet

Hehe når jeg først leste KSLABIMA tenkte jeg på sånne ord som tryllekunstnere sier, tenkte hva i all verden er det undretrollet driver med nåda! ;p

Skrevet

hehehe... ja, man vet aldri hva undretrollet driver med ;)

Skrevet

Lider nok av samme syken... Og så har jeg hengt meg litt opp i BliGravid forumet. Henger liksom fast selv om jeg er gravid! Må jo "våke" over dere alle hehehe :)

Skrevet

Har erfaring med det der også, at man blir så glad i det ene forumet, at man har vansker med å slippe taket.. :) Men det kommer etterhvert ;)

Skrevet

Lider jeg også!

Og nå når jeg har vert her en stund så er jeg jo minst like spent på om noen andre som jeg følger med på blir gravide:) Vi er jo i samme båt alle sammen!

Håper virkelig at det klaffer for oss snart;)

Skrevet

Hehe... Vi er nok mange som lider :)

Skrevet

Jaaaa...nå MÅ jeg snart legge meg...skal TIDLIG opp i morgen, og sitter her å leser om urter og graviditetshistorier...klarer liksom ikke å løsrive meg:S

NÅ...skal jeg ta meg i sammen!

Natta alle sammen:)

Skrevet

Jeg blir også så involvert i andre kjenner jeg, minst like spent på hvordan det går med dere som jeg har pratet med her inne! :) Så om tr kommer så blir jeg nok å følge med på dere andre likevel tenker jeg :)

Skrevet

det lider eg av !!! ingen tvil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...