Gå til innhold

Uke 10 Kul på magen -allerede?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen starter jeg på uke 11. Midt i 10 uke oppdaget jeg plutselig at magen står ut som ei kule , en liten ball. Det SYNES!?? Er ikke det tidlig da? Har dog litt mageflesk,men dette er en kule. Kan det være to?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du barn fra før eller? for da får en fortere mage har jeg hørt :)

Skrevet

Jeg er enda tidligere enn deg - begynner på uke 8 om et par dager, men jeg har allerede tenkt flere ganger: kan det være to???

Jeg trodde først at jeg sikkert bare var oppblåst, men magen min er virkelig veldig oppblåst og ganske hard å ta på... Fra siden ser det veldig ut som en begynnende "gravidmage", og selv om jeg har litt mageflesk var den absolutt ikke sånn før jeg ble gravid... Hmm... Eg undras :)

Skrevet

Samme her. Uke 11 i dag og en godt synlig fleskemage er på plass :) Det er barn nr. 2 og så tidlig syntes det ikke sist.... lyst å holde det hemmelig en stund denne gang. Spørs om det blir så lett hehe

Skrevet

Hmm. Det er mitt første barn og hadde tenkt å holde det hemmelig til etter juleferien. Med denne bulende mage blir ikke det lett. Er spent på om det er to. Skal til lege i neste uke, mulig hun kan si noe.

Skrevet

E og i uke ti. Bollemagen min er kommet. Oppdaget i dusjen istad at livmoren har kommet et godt stykke opp. Den er nå i området hvor bukselinningen er. Den kulen jeg har på magen er vel da alt annet som dessverre presses oppover. Den er iallefall helt umulig å holde inn.

Selve livormagen er bare en liten hevelse over symfysen, men jammen har den blitt synlig den siste uken.

å nei.

Det er så deilig å ikke ha stor babymage, men det er vel ingen vei utenom:)

Ser IKKE frem til å hente snupps med stor mage. hun løper alltid motsatt vei.

Skrevet

jeg begynner på uke 10 i morgen men har allerede fått en liten kul ;) mitt første ;)

Skrevet

Jeg er i 9+2, og har skikklig oppblåst mage. Har også lagt på meg 4 kg:p Så dongribuksene mine som var for stor før jeg ble gravid, får jeg faktisk ikke på meg nå lengre. Så nå blir det snart shopping, på tide å kjøpe gravidbukser:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...